کاترین وینیک به سریال The Big Sky پیوست

29 February 2020 - 00:00

در حالی که به پایان سریال Vikings نزدیک می‌شویم، ‌کاترین وینیک (Katheryn Winnick) سریال بعدی خود را رزرو کرده است. او قراردادی برای بازی نقش مقابل رایان فیلیپ (Ryan Phillippe) در سریال The Big Sky، درام شبکه ABC به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی دیوید ای کلی (David E. Kelley) امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Big Sky به نویسندگی کلی، براساس The Highway، اولین کتاب مجموعه رمان‌های کسی دوول (Cassie Dewell) نوشته سب جی باکس (C. J. Box) است. در این کتاب مهیج، کارآگاه خصوصی به نام کسی دوول با پلیس سابق، جنی هویت، به دنبال دو خواهری می‌گردند که توسط راننده کامیون در بزرگراه دور افتاده‌ای در مونتانا دزدیده شده اند. آن‌ها وقتی متوجه می‌شوند این دو تنها دختران ربوده شده در این منطقه نیستند، تلاش می‌کند هرچه زودتر این قاتل را قبل از اینکه دختران بیشتری را بکشد، بگیرند.

جنی هویت (با بازی وینیک) پلیس سابقی است که از کارآگاه خصوصی به نام کادی هویت (با بازی فیلیپ) جدا شده و وقتی دوست دختر پسرش گم می‌شود او به کادی و همکارش کسی می‌پیوندد تا او را پیدا کند.

جدا از فیلیپ، وینیک قبلا به بازیگرانی همچون جان کارول لینچ (John Carroll Lynch) و دید پفیفر (Dedee Pfeiffer) پیوسته بود. کلی، باکس، راس فاینمن (Ross Fineman)، متیو گراس (Matthew Gross) و پل مک‌گوگان (Paul McGuigan) تهیه‌کنندگان سریال هستند و مک‌گوگان سریال را کارگردانی می‌کند.

وینیک برای بازی در نقش لاگرتا در سریال وایکینز شناخته شده که فصل ششم و آخر آن در حال پخش است. او در فصل ۶ کارگردانی هم کرده است.

وینیک به زودی در Flag Day به کارگردانی شان پن (Sean Penn) در کنار بازیگرانی همچون پن، جاش برولین (Josh Brolin) و مایلز تلر (Miles Teller) ظاهر می‌شود؛ در Wander نقش مقابل تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) و آرون اکارت (Aaron Eckhart) و در Minuteman نقش مقابل لیام نیسون (Liam Neeson) را ایفا می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.