بن افلک: دنباله The Accountant سریال تلویزیونی خواهد بود

29 February 2020 - 09:00

بن افلک (Ben Affleck) در مصاحبه با سایت خبری کالیدر اعلام کرد که دنباله در دست ساخت فیلم The Accountant (حسابدار) به کارگردانی گاوین او کانر (Gavin O’Connor) بجای فیلم، سریال تلویزیونی خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

افلک در اینباره گفته:

ما درباره آن صحبت کردیم. بحث سر سریال شدن یا نشدن آن بود. بیل دوبوک، نویسنده کار، بسیار موفق و درگیر کار است و نمی‌تواند اینکار را انجام دهد. برای همین یکی به من گفت، اگر بتوانیم یک فیلم‌نامه پیدا کنیم که اصلاح و دنباله فیلم شود، خیلی خوب است. اما این یکم دور از انتظار است چون شخصیت کاراکتر اصلی فیلم خیلی خاص است و نمی‌شود گفت که مثلا یک فیلم‌نامه پیدا کنیم و فیلم بسازیم. برای همین میخوایم این سریال را The Accountant 2 بنامیم.
از همکاری مجدد با گاوین و بازی در این نقش خیلی خوشحالم. توی فیلم اصلی خیلی به من خوش گذشت و ژانر پیچیده و جالبی برام بود و دوست دارم باز انجامش بدم.

او به شوخی گفت:

حتی اگر بخوان ورژن تلویزیونی آن را بسازند و سلطنتی بشم، خیلی خوب میشه.

فیلم The Accountant به نویسندگی بیل دوبوک (Bill Dubuque) و بازی افلک، آنا کندریک (Anna Kendrick)، جی کا سیمونز (J.k. Simmons)، جان برنتال (Jon Bernthal) و جان لیتگو (John Lithgow)، سال ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر راهی سینماها شد. افلک در این فیلم در نقش کریستین وولف، حسابدار متوهمی ظاهر شد که یک آدم‌کش است. اما در واقعیت او نابغه ریاضی و در پی رسیدگی به معادلات پیچیده‌ی مالیاتی برای گروه‌های خلافکار در سطح جهانی اصلی‌ترین شغل این مبارز خطرناک و البته نابغه است. نابغه‌ای که پلیس توسط مامور ویژه‌ی جرایم مالی ری کینگ (سیمونز) مدتهاست در پی دستگیری‌اش است. این فیلم مهیج ۱۵۵.۲ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

افلک در پروژه جدیدش The Way Back، درام ورزشی که ۶ مارس اکران می‌شود، با او کانر همکاری داشته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.