برادران گلیسون بازیگران و نویسندگان کمدی Frank of Ireland شدند

29 February 2020 - 10:30

استودیو آمازون و شبکه ۴ بریتانیا با هم متحد شده‌اند تا کمدی جدیدی از شارون هورگان بسازند. سرویس استریم آمریکا و رسانه عمومی بریتانیا سفارش ساخت Frank of Ireland را داده‌اند که کمدی سریالی با بازی و نویسندگی برایان و دامنال گلیسون (Brian and Domhnall Gleeson) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال شش بخشی درباره فرانک مارون با بازی برایان گلیسون است که موسیقیدان ۳۲ ساله‌ای است که با مادرش با بازی پام بوید (Pom Boyd) در دابلین زندگی می‌کند. دامنال گلیسون نقش خلبان فرانک را بازی می‌کند. سارا گرین (Sarah Greene) و تام وان-لالور (Tom Vaughan-Lawlor) دیگر بازیگران سریال هستند.

برایان و دامنال گلیسون و مایکل مولانی (Michael Moloney) نویسندگان سریال هستند و Merman، کمپانی تولید  هورگان (Sharon Horgan) و سللیا مونت‌فورد (Clelia Mountford) آن را تولید می‌کند. Merman قبلا سریال کمدی This Way Up شبکه ۴ و Hulu و کمدی Motherland شبکه بی‌بی‌سی دو تولید کرده است.

بریان گلیسون در درام جنایی Peaky Blinders بی‌بی‌سی در نقش جیمی مک‌کاورن بازی کرده و در کمدی The Bisexual و فیلم Hellboy و Snow White و Huntsman نیز حضور داشته است. دامنال گلیسون در کمدی رمانتیک جدید شبکه اچ‌بی‌او به نام Run بازی کرده و نقش جنرال هاکس را در سه گانه جنگ ستارگان بازی کرده است.

شارون هورگان و سللیا مونتفورد این سریال را بطور مشترک با برایان گلیسون، دامنال گلیسون، و مایکل مونولی می‌سازند. روری گیلمارتین این سریال را تولید کروه و ام جی بلفست (MJ Delaney) آن را کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری سریال در دابلین و بلفست انجام می‌شود و از شبکه Amazon Prime Video در آمریکا، کانادا و استرالیا در دسترس خواهد بود.

برایان، دامنال و مایکل درباره این پروژه گفته‌اند:

از کار کردن با ام جی، شارون، و سللیا که اولین و آخرین سریال تلویزیونی ماست، خوشحالیم.

شارون هورگان نیز اظهار داشته:

کار کردن با برادران گلیسون، مثل زندگی کردن در رویای جالب و واقعی است. سر ساختن پایلوت آنقدر خندیدم که نفسم برید. من و سللیا خیلی خوشحالیم و از اینکه دوباره خواستند با ما سریال بسازند، خرسندیم.

فیونا مک‌درموت (Fiona McDermott) مدیر بخش کمدی شبکه ۴ نیز گفته:

ورود برایان و دامنال به شبکه ۴ برای ساخت کمدی‌شان را خوشامد می‌گویم. آن‌ها بسیار باهوش هستند و می‌توانند به خوبی فرانک را به تصویر بکشند. بی‌صبرانه منتظر دیدن سریال خنده دار و جالب آن‌ها هستیم.

برد بیل (Brad Beale)، معاون محتوای جهانی استودیو آمازون نیز افزوده:

سریال Frank of Ireland بسیار هوشمندانه، جالب و اصیل است. از کار کردن با دامنال و برایان و این کمدی جدید عالی خوشحالیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.