کیم بودنیا به فصل دوم سریال The Witcher پیوست

29 February 2020 - 11:30

کیم بودنیا (Kim Bodnia)، ستاره سریال “قتل ایو” (Killing Eve)، به فصل دوم سریال محبوب درام و فانتزی “ویچر” (The Witcher) با بازی هنری کویل (Henry Cavill) اضافه شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریالی که استریمر بزرگ این روزها یعنی نتفلیکس، آن را بزرگترین سریال جدید خود می‌نامد، داستان حماسی سرنوشت‌های درهم تنیده سه فرد در دنیای گسترده‌ای به نام قاره را روایت می‌کند. جایی که انسان‌ها، الف‌ها، جادوگران، گنوم‌ها و هیولاها برای زنده ماندن و رشد نبرد می‌کنند و در محلی که دیگر فرق خوبی و شر به راحتی مشخص نمی‌شود. بودنیا در نقش وزمیر، یادگار جذاب عصر طلایی ویچرها، ظاهر خواهد شد. او قدیمی ترین و با تجربه ترین ویچر در این سریال و همانند پدر گرالت (با بازی کویل) بوده است. به عنوان یکی از بازماندگان واقعه قتل عام در کر موهن، واقعه‌ای که تقریباً تمامی ویچرها را نابود کرد، به شدت در پی محافظت از تعداد معدود باقی مانده است. او ویچرهای باقی مانده را به عنوان یک جامعه در معرض خطر می‌بیند که می‌توانند با نابود کردن هیولاها به افتخار برسند.

لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich)، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی، در این رابطه گفت:

بسیار هیجان‌زده هستم که ورود کیم بودنیا به سریال ویچر را اعلام می‌کنم. من استعدادهای منحصر به فرد او را در سریال‌هایی مانند “قتل ایو” و “پل” (The Bridge) تحسین کرده‌ام، و نمی‌توانم منتظر بمانم که او قدرت، سرسختی و گرمی را به شخصیت وزمیر تزریق کند، شخصیتی که بخشی جدایی ناپذیر از فصل آینده ما است.

بودنیا بازیگر دانمارکی است که پیش از این در نقش کنستانتین، دست راست قاتل روسی ویلانل با بازی جودی کامر (Jodie Comer)، و در سریال قتل ایو شبکه BBC ظاهر شده است. فیلم‌های “گروگان‌ها” (Hostages) و “بران” (Bron) از دیگر آثار وی هستند.

پیش از این حضور بازیگرانی مانند یاسین آتورن (Yasen Atourn)، اگنس بورن (Agnes Born)، پل بیلیون (Paul Bullion)، ثیو ارستد راسموسن (Thue Ersted Rasmussen)، آیشا فابین راس (Aisha Fabienne Ross)، کریستوفر هیوجو (Kristofer Hivju) و مسیا سیمسون (Mecia Simson) در فصل دوم این سریال قطعی شده است. همراه با کویل، آنیا چالورتا (Anya Chalotra) در نقش ینفر، فریا الن (Freya Allan) در نقش سیری و جویی بتی (Joey Batey) در نقش یسکیر به این سریال باز می‌گردند.

تومک باگینسکی (Tomek Baginski)، جیسون اف. براون (Jason F. Brown)، شان دنیل (Sean Daniel)، مایک استراوسکی (Mike Ostrowski)، استیو گوب (Steve Gaub) و یوراسلو ساوکو (Steve Gaub) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.