مالی هیگان در ریبوت Walker, Texas Ranger بازی می‌کند

29 February 2020 - 11:00

مالی هیگان (Molly Hagan) قرار است نقش مقابل جارد پادالکی (Jared Padalecki) را در سریال Walker، بازسازی سریال اکشن جنایی Walker, Texas Ranger، در سال ۱۹۹۰ بازی کند. آلبرت اس رودی (Albert S. Ruddy) و لزلی گریف (Leslie Greif) همانند سریال اصلی، این ریبوت را خواهد ساخت که در آن واکر همکار زنی خواهد داشت که به دنبال اخلاق، خانواده و کشف زمینه مشترک گمشده ماست. این سریال داستان کاردل واکر، بیوه و پدر دو بچه با کد اخلاقی خود است که بعد از دو سال مامور مخفی بودن به آستن باز می‌گردد تا کارهای سخت‌تری را آنجا انجام دهد. او در تلاش است تا با بچه‌هایش ارتباط برقرار کند و خانواده محافظه کارش را هدایت کند و به نقاط مشترکی با پارتنرش، با بازی لیندسی مورگان (Lindsey Morgan) برسد در حالیکه به مرگ همسرش مشکوک است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیگان نقش ابلاین واکر، مادر واکر، نیروی توقف ناپذیر طبیعت را بازی می‌کند. او که باهوش و آینده نگر است، همیشه خانواده را اولویت می‌داند و در هر حالی چه از پرسیده شده باشد یا نه، نصیحت می‌کند.

سریال Walker را آنا فریک (Anna Fricke) نوشته و تهیه می‌کند و دن لین (Dan Lin) و لیندسی لیبریتور (Lindsay Liberatore) و پادالکی تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

استودیو تلویزیونی CBS این سریال را با همکاری Rideback می‌سازد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.