حضور بن شنتزر در نقش یوریک براون در سریال درام Y: The Last Man

29 February 2020 - 16:30

بن شنتزر (Ben Schnetzer) برای حضور در نقش اول مرد در مقابل دیان لین (Diane Lane) در سریال درام موردانتظار Y: The Last Man (ایگرگ: آخرین بشر)، از شبکه FX، در نظر گرفته شده است. او نقش یوریک براون را ایفا خواهد کرد، نقشی که اول، در سال ۲۰۱۸، قرار بود باری کئوقان (Barry Keoghan) آن را ایفا کند، که اخیراً از پروژه خارج شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از تأخیر کوتاهی، به دنبال تغییر شورانر سریال در بهار سال گذشته، تولید پروژه در ماه آوریل کلید خواهد خورد. ملینا متسوکاس (Melina Matsoukas) قسمت جدید این پایلوت را کارگردانی خواهد کرد.

سریال Y: The Last Man، که بر اساس سری کتاب‌های دی سی کامیکز به همین نام نوشته بریان کی. وان (Brian K. Vaughan) و پیا گوئرا (Pia Guerra) می‌باشد، عبور از یک دنیای پس از آخرالزمان را به تصویر می‌کشد که در آن یک حادثه مصیبت‌بار، همه چیز به جز یک مرد بچه ننه به نام یوریک براون و میمون خانگیش را به ورطه نابودی می‌کشاند. سریال به داستان بازماندگان در این دنیای جدید می‌پردازد، همان‌طور که آن‌ها در تقلا هستند تا آن‌چه از دست رفته را بازسازی کنند و فرصتی بیابند تا دنیای بهتری بسازند.

سایر بازیگران سریال Y عبارت‌اند از: ایموجن پوتز (Imogen Poots)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، جولیانا کنفیلد (Juliana Canfield)، مارین ایرلند (Marin Ireland)، و آمبر تمبلین (Amber Tamblyn).

در پایلوت اصلی Y، آیدا ماشاکا کارول (Aida Mashaka Carol) و مایکل گرین (Michael Green) جزو نویسندگان و شورانرهای پروژه بودند، اما دو ماه پس از این‌که پایلوت برای ساخت سریال در نظر گرفته شد و طی تغییرات مبتکرانه ای که در ماه آوریل رخ داد، این دو از پروژه خارج شدند، و الیزا کلارک (Eliza Clark) جایگزین آن‌ها شد.

سرپرست شبکه‌ها و تولیدات شبکه FX: جان لندگراف (John Landgraf) ماه گذشته در مورد پیشرفت پروژه صحبت کرد و گفت:

ما تا به حال پنج، شش فیلم‌نامه را در نظر گرفته‌ایم. ما برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌ایم، چون هنوز وارد فاز تولید نشده است. ما شورانرها را عوض کردیم و ریبوت بزرگی برای آن ساختیم، اما به نظر می‌رسد که پروژه به خوبی در حال پیشرفت است.

شنتزر اخیراً نخستین تجربه حضور در تئاتر Broadway را با بازی در The Nap (نپ) به انجام رسانده است. از جمله فیلم‌هایش می‌توان به Snowden (اسنودن) ساخته اولیور استون (Oliver Stone)، و The Book Thief (دزد کتاب) ساخته بریان پرسیوال (Brian Percival)، و Pride (غرور) اثر متیو وارچوس (Mattew Warchus) اشاره نمود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.