پوسترهای فیلم اقتباسی Monster Hunter منتشر شدند

29 February 2020 - 18:00

اسکرین جمز اولین پوسترهای فیلم اقتباسی Monster Hunter «شکارچی هیولا» ساخته پل دبلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) براساس سری بازی ویدیویی به همین نام را منتشر کرد. اولین نسخه از این سری بازی در سال ۲۰۰۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و گیمرها در آن نقش یک شکارچی را بازی می‌کنند که مشغول کشتن هیولاهای مختلف است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم اندرسون کمی این داستان را تغییر داده و در آن میلا یوویچ (Milla Jovovich) نقش کاپیتان ناتالی آرتمیس عضو تیم ارتش ملل متحد را بازی می‌کند که توسط یک پورتال وارد دنیایی موازی می‌شود که در آنجا شکارچیان با هیولاهای غول‌پیکر مبارزه می‌کنند. سپس آن‌ها باید از ورود این هیولاها به زمین جلوگیری کنند.

اندرسون تجربیات زیادی در زمینه اقتباس از روی بازی‌های ویدیویی دارد. او اولین بار با اقتباس از روی سری Mortal Kombat «مورتال کامبت» نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. اندرسون سپس کارگردانی اولین فیلم Resident Evil «رزیدنت ایول» و دنباله‌های Afterlife «زندگی پس از مرگ»، Retribution «قصاص» و The Final Chapter «قسمت پایانی» را برعهده داشت. این فیلم محصول ۲۰۱۶ آخرین باری بود که اندرسون کارگردانی یک فیلم را برعهده داشت.

اندرسون همچنین نویسندگی فیلمنامه Monster Hunter را برعهده داشته است. در پوسترهای این فیلم، شخصیت یوویچ و همچنین شخصیت شکارچی تونی جا (Tony Jaa) را می‌بینیم. یوویچ باید با همکاری این شکارچی از ورود هیولاها به زمین جلوگیری کند. کیلفورد تی.آی. هریس (Clifford T.I. Harris)، ران پرلمن (Ron Perlman)، دیگو بونتا (Diego Boneta) و مگان گود (Meagan Good) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Monster Hunter در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۶ شهریور ۹۹) اکران خواهد شد.

 

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.