تصاویری از حضور مت دیمون، بن افلک، و آدام درایور در The Last Duel

29 February 2020 - 23:32

آیا برای تماشای The Last Duel (آخرین دوئل) ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) هیجان‌زده هستید؟ شما می‌توانید عکس‌هایی از این فیلم را در پایان خبر مشاهده کنید، در این عکس‌ها سه تا از هنرپیشه‌های درجه یک فیلم- یعنی مت دیمون (Matt Damon)، بن افلک (Ben Affleck)، و آدام درایور (Adam Driver)- را مشاهده می‌کنید که زره‌های فرانسوی مربوط به قرن ۱۴ را به تن دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم، که برگرفته از رمان The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France نوشته اریک جاگر (Eric Jager) می‌باشد، در سال ۱۳۸۶ اتفاق می‌افتد و به روایت داستان یک شوالیه نرماندی می‌پردازد که از جنگ برمی‌گردد و متوجه می‌شود که دوستش متهم به تجاوز به همسرش شده است. و می‌بینیم که دادگاه فرانسه در مورد عاقبت این اتهام با صدور حکمی به شکل یک نبرد میان این دو دوست تصمیم گیری می‌کند. جودی کومر (Jodie Comer) نقش همسر این شوالیه را ایفا می‌کند. و دیمون و درایور در نقش‌های مرد اصلی فیلم ظاهر می‌شوند. دیمون و افلک، به همراه نیکول هولوفسنر (Nicole Holofcener) فیلم‌نامه را نیز نوشته‌اند، و پس از فیلم Good Will Hunting (ویل هانتینگ خوب)، که برنده جایزه اسکار هم شد، این فیلم نخستین همکاری مجدد میان دیمون و افلک به شمار می‌رود.

درایور نقشی را در فیلم ایفا می‌کند، که اول قرار بود افلک آن را بازی کند. اما حالا افلک در یک نقش مکمل ظاهر خواهد شد.

فیلم The Last Duel، دومین همکاری را میان دیمون و اسکات رقم خواهد زد، این دو قبلا در The Martian (مریخی) نیز با یکدیگر کار کرده بودند. اسکات و کوین والش (Kevin Walsh) به همراه دیمون و افلک از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز هستند.

 

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.