شبکه Syfy سفارش ساخت دو سریال جدید را داده است

29 February 2020 - 21:00

شبکه Syfy دستور ساخت سریال ۱۰ قسمتی Day of the Dead براساس فیلم زامبی کلاسیک جورج آ رومرو (George A. Romero)، کاری از Cartel Entertainment و سریال The Surrealtor کاری از Blue Ice Pictures را داده است. هر دو این سریال‌ها سال ۲۰۲۱ روی آنتن شبکه Syfy می‌روند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جدا از دستور ساخت سریال، فیلم ترسناک کلاسیک دیگری تحت عنوان Chucky، برای شبکه Syfy ساخته خواهد شد، تا این شبکه ژانر ترسناک خود را بسط دهد. Syfy روی محتوایی با فیلم‌نامه‌های عالی از جمله اقتباس‌های کمیک سرمایه گذاری کرده است.

شبکه کابلی NBCUniversal که تمرکز اصلی‌اش روی انیمیشن است، دستور ساخت سریال‌های چند فصلی را در مقابل پایلوت‌ها داده: Vagrant Queen براساس کمیک و تولید کمپانی Blue Ice Pictures که از ۲۷ مارس پخش می‌شود و Chucky, Day of the Dead, The Surrealtor. با اینحال، هیچ یک از پایلوت‌های Cipher و Cult Classic سال گذشته Syfy تبدیل به سریال نشدند. جد الینوف (Jed Elinoff) و اسکات توماس (Scott Thomas) نویسندگان و شورانرهای این سریال هستند که داستان شش غریبه است که سعی دارند ۲۴ ساعت اولیه اشغال کشنده شهر را طاقت بیاورند. این قصیده از آدمخوران ما را یاد زامبی‌های گرسنه‌ای می‌اندازد که سعی دارند آن‌ها را تیکه و پاره کنند.

استن اپری (Stan Spry)، جف هالند (Jeff Holland)، و درو بروان (Drew Brown) از Cartel Entertainment تهیه‌ کنندگان اجرایی به همراه رابرت دادلسون (Robert Dudelson)، جیمز دادلسون (James Dudelson) و جوردن کیزوانی (Jordan Kizwani) از HiTide Studios هستند.

در سریال The Surrealtor، نیک رومان و تیمی از متخصصین پرونده‌ای در دست دارند که هیچکس قادر به حل آن نیست، خانه‌های جن زده‌ای که خریداران را فراری می‌دهند. این تیم که به تحقیق، جستجو و فیکس چیزهایی می‌پردازد که  شب‌ها بیرون می‌آیند و این تیم با شیطان‌های خودی می‌جنگد.

لنس ساموئلز و دنیل آیرون تهیه‌ کنندگان سریال به همراه جورج اولسون و هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.