فین وولفهارد به فیلم بلند Rules For Werewolves پیوست

1 March 2020 - 10:00

فین وولفهارد (Finn Wolfhard) بازیگر مجموعه تلویزیونی Stranger Things و فیلم It و فیلم Ghostbusters: Afterlife، بازیگر نقش اول فیلم مهیج دراماتیک Rules For Werewolves براساس فیلم کوتاهی خواهد بود که از ماه آینده در SXSW در آستین اکران می‌شود. جرمی اسکالین-ریوکس (Jeremy Schaudlin-Rioux) کارگردان فیلم کوتاه بود و این فیلم بلند را نیز هدایت خواهد کرد که اواخر امسال یا اوایل سال آینده جلوی دوربین می‌رود. پیتر هاروی (Peter Harvey)، جاناتان دافی (Jonathan Duffy) و کلی ویلیامز (Kelly Williams) فیلم را تولید می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کرک لین، نمایشنامه و رمان نویس، فیلم‌نامه کار را براساس رمان خود نوشته است. این فیلم داستان گروهی از نوجوانان وحشی است که به خانه جدیدی حمله می‌کنند و یک نفر را جا می‌گذارند تا پلیس‌ها پیدایش کنند.

وولفهارد درباره فیلم گفته:

این فیلم کوتاه چهارمین همکاری من با جرمی اسکولین-ریوکس است. او یکی از خلاق‌ترین کارگردانان کانادایی است و از همکاری مجدد با او بسیار خوشحالم، در حالیکه متن حمایتی کرک لین را داریم و این فیلم تبدیل به فیلم بسیاری قوی خواهد شد که زندگی نوجوانان در دوره ترس و وحشت و خشونت را نشان می‌دهد.

اسکولین-ریوکس نیز اظهار داشته:

فیلم Rules For Werewolves فیلمی است که بی‌صبرانه منتظرم ببینم و دوست دارم با تیم رویایی کرک، فین، تیم تولید، Boldly و کلسی موما بسازم. اکران این فیلم کوتاه در SXSW راه بسیار جالبی برای داشتن نگاهی بر این دنیای جدید جذاب است.

کریستوف داکسبری (Kristoff Duxburt) و شلبی منتون (Shelby Manton) از Boldly این فیلم کوتاه را بطور مشترک با کرک لین، دافی و ویلیامز از Ten Acre Films، سباستین گالینا (Sebastien Galina) و جوف منتون (Geoff Manton) تهیه کردند.

فیلم کوتاه Rules For Werewolves در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.