کریس برمنر نویسنده‌ی ماسک پارامونت خواهد بود

1 March 2020 - 13:30

کمپانی Paramount سرانجام یک قدم دیگر به ساخت فیلم M.A.S.K. نزدیک‌تر شد. این شرکت برای مدت نسبتاً زیادی در حال کار بر روی این عنوان است. به گزارش The Hollywood Reporter، پارامونت کریس برمنر (Chris Bremner) را برای نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این اثر در نظر گرفته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

برمنر یکی از نویسندگان فیلم Bad Boys for Life است که اخیراً به اکران رسید و علاوه بر جلب نظر منتقدان، توانست به موفقیت‌های مالی نیز دست پیدا کند. کمپانی Sony او را حتی پیش از اکران این فیلم برای نوشتن داستان قسمت چهارم این مجموعه استخدام کرد. موفقیت این دنباله همچنین Disney را متقاعد کرد تا او را برای نویسندگی National Treasure 3 به‌کار گیرد.

M.A.S.K. مجموعه اکشن فیگور بسیار موفقی است که نخستین بار در ۱۹۸۵ وارد بازار شد. ماسک مخفف فرماندهی ضربت زره‌پوش (Mobile Armored Strike Kommand) است که اعضای آن متشکل از نیروی ضربتی زیرزمینی هستند که وظیفه‌ی مبارزه با تروریست‌ها را بر عهده‌دارند. از دشمنان آن‌ها می‌توان به V.E.N.O.M. که مخفف شبکه‌ی فوق شرور هرج‌ومرج (Vicious Evil Network of Mayhem) است، اشاره کرد. این اسباب‌بازی‌های کلاسیک شرکت Hasbro دارای مجموعه‌ای از داستان‌های مصور، بازی‌های ویدیویی و سریال انیمیشنی محبوب مختص به خود هستند.

اف. گری گری (F. Gary Gray) پیش‌تر برای کارگردانی این فیلم در سال ۲۰۱۸ انتخاب‌شده بود. او همچنین این فیلم را تهیه نیز خواهد کرد. از دیگر اسباب‌بازی‌های شرکت هاسبرو که صاحب مجموعه‌های سینمایی خود شده‌اند یا خواهند شد، می‌توان به G.I. Joe ،Transformers ،Micronauts ،ROM و Visionaries اشاره کرد. طبق برنامه‌ای که برای این مجموعه‌ها از پیش تعیین‌شده، قرار است تا همه‌ی آن‌ها در دنیایی واحد و چیزی شبیه به دنیای سینمایی مارول (MCU) جریان داشته باشند.

M.A.S.K. هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.