کورتنی کاکس نقش اول کمدی ترسناک Shining Vale خواهد بود

1 March 2020 - 18:30

کورتنی کاکس (Courtney Cox) راهی شبکه استارز شده است. ستاره سریال Friends، در پایلوت کمدی ترسناک Shining Vale خواهد درخشید. این پروژه کاری از دو کمپانی Warner Bros. TV و Lionsgate TV است که جف آستروف (Jeff Astrof) نویسنده و ویراستار سریال فرندز، آن را براساس داستانی از خودش و شارون هورگان (Sharon Horgan) قلم می‌زند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کاکس در نقش پاتریشیا پت فلفس در این پایلوت ظاهر می‌شود که با خانواده‌اش از شهر به منطقه کوچکی نقل مکان می‌کند که بیرحمی‌های وحشتناکی در آن رخ داده‌اند. هیچکس جز پت که فکر می‌کند افسرده یا تسخیر شده، متوجه این علائم نمی‌شود.

جفری هیرچ (Jeffrey Hirsch) مدیر شبکه استارز اظهار داشته:

در حالیکه استارز در حال توسعه سریال‌های کمدی اورجینال خود است، خیلی خوشحالیم بازیگر با استعدادی همچون کورتنی کاکس نقش اول سریال Shining Vale خواهد بود. موفقیت قبلی او در سریال‌های کمدی، او را بازیگر ایده‌آلی برای بازی در نقش پت کرده است.

پت در کودکی بچه ناآرام و شیطونی بوده که بخاطر نوشتن رمان قدرت زنان غرق در مواد و الکل مشهور شده است. هفده سال بعد. پت پاک می‌شود و اعتیادش را ترک می‌کند اما راضی نیست. او هنوز رمان دومش را ننوشته و رابطه‌اش با همسرش دچار مشکل شده و بچه‌های نوجوان‌اش نمی‌خواهند با او ارتباط برقرار کنند. او همسر وفاداری است تا اینکه با همسایه هنرمندش به همسرش خیانت می‌کند. او که تلاش می‌کند ازدواجش را نجات دهد، او و خانواده‌اش راهی خانه قدیمی بزرگی در حومه شهر می‌شوند، جایی که شیطان و شوخ طبعی به هم می‌خورند.

سریال Shining Vale اولین پروژه کابلی کاکس در نقش اصلی است. او قرار است به زودی به دوستانش در ویژه برنامه شبکه HBO Max خواهد پیوست و در پروژه‌ای از نتفلیکس به نام Last Chance U at Spectrum Originals بازی می‌کند و تهیه کننده اجرایی سریال مستند Nine Months With Courtney Cox شبکه Facebook Watch است.

آستروف از Other Shoe Productions، هورگان، و سللیا مونتفورد از Merman و آرون کپلان (Aaron Kaplan) و دانا هانر (Dana Honor) از Kapital Entertainment تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

دیربلا والش (Dearbhla Walsh) کارگردان و تهیه کننده اجرایی این پایلوت است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.