باکس‌آفیس هفتگی: The Invisible Man صدرنشین جدید هفته

1 March 2020 - 23:30

فیلم The Invisible Man محصول دو استودیو یونیورسال و بلوم‌هاوس، در حد انتظار ظاهر شده و اولین فیلم ترسناک پر فروش سال شد. همزمان با این فیلم، My Hero Academia: Heroes Rising محصول FUNimation دومین فیلم پر فروش استودیو بعد از گذشت سه روز از اکرانش است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Invisible Man محصول یونیورسال و بلوم‌هاوس با فروش ۲۹ میلیونی خود، صدرنشین این هفته شد. منتقدین و مخاطبین نگاه یکسانی بر این فیلم داشته و منتقدین امتیاز ۸۹ درصدی و مخاطبین ۹۰ درصدی راتن تومیتوز به فیلم داده‌اند. این فیلم روز افتتاحیه امتیاز +B سینما اسکور از مخاطبینش دریافت کرد. فیلم‌های ترسناک دیگر استودیو بلوم‌هاوس Happy Death Day, Insidious: The Last Key و The Purge: Anarchy است که فروش داخلی ۵۵ تا ۷۱ میلیون دلار داشتند.

این فیلم در بازار بین‌المللی در ۴۷ بازار ۲۰.۲ میلیون دلاد فروخته تا فروش جهانی آن به ۴۹.۲ میلیون دلار برسد. پیشتاز این گروه، بریتانیا با ۲.۸۶ میلیون دلار است و بعد از آن فرانسه با ۲.۱۹ میلیون دلار، مکزیک با ۱.۸ میلیون دلار، استرالیا با ۱.۶۵ میلیون دلار، مکزیک با ۱.۸ میلیون دلار، استرالیا با ۱.۶۵ میلیون دلار، آلمان با ۱.۲ میلیون دلار، اسپانیا با یک میلیون دلار و کره با ۱.۰۸ میلیون دلار قرار گرفته‌اند. این فیلم ۵ مارس در روسیه و اول مه در ژاپن اکران خواهد شد.

فیلم Sonic the Hedgehog محصول پارامونت در رده دوم با ۱۶ میلیون دلار قرار گرفته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار رسیده و در یک قدمی Lara Croft: Tomb Raider با ۱۳۱ میلیون دلار است که دومین فیلم اقتباسی براساس بازی ویدئویی تاریخ است.

سونیک این هفته در بازار بین‌المللی ۲۶.۸ میلیون دلار در ۶۲ بازار فروخته و مجموع فروش آن به ۱۳۷.۲ میلیون دلار رسیده است. این فیلم این هفته ۲ میلیون دلار در اندونزی و ۱.۱ میلیون دلار در لهستان فروخت. سونیک در ۷۵ درصد از بازارها اکران شده و وضعیت اکران آن در ژاپن و چین نامشخص است.

فیلم The Call of the Wild محصول دیزنی این هفته با افت ۴۷ درصدی خود، ۱۳.۲ میلیون دلار فروخت. مجموع فروش داخلی فیلم بعد از گذشت ۱۰ روز از اکرانش به ۴۵.۹ میلیون دلار رسیده و هنوز تا جبران بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری خود فاصله زیادی دارد.

این فیلم در بازار بین‌المللی ۱۱ میلیون دلار دیگر این هفته فروخته و فروش بین‌المللی‌اش به ۳۳.۴ میلیون دلار رسیده و به مجموع فروش کل ۷۹.۳ میلیون دلار دست یافته است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران انیمیشن Onward محصول دیزنی و پیکسار در بیش از ۴۰۰۰ سینما خواهیم بود. فیلم The Way Back با بازی بن افلک (Ben Affleck) نیز در ۲۶۰۰ سینما اکران خواهد شد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.