بازیگران جدیدی به فیلم اقتباسی Uncharted پیوستند

3 March 2020 - 11:30

آنتونیو باندرس (Antonio Banderas) که اخیرا نامزد اسکار بهترین بازیگر برای فیلم Pain and Glory شده بود، به فیلم اقتباسی Uncharted محصول سونی پیوسته که براساس بازی ویدئویی اکشنی با همین نام است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سوفیا علی (Sophia Ali) و تاتی گابریل (Tati Gabrielle) نیز به تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در این فیلم پیوسته‌اند که روبن فلیسچر (Roben Fleischer) کارگردانی می‌کند که جایگزین کارگردان قبلی، تراویس نایت (Travis Knight)، شده است. آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نویسندگان این فیلم هستند. چارلز راون (Charles Roven) و الکس گارتنر (Alex Gartner) این فیلم را برای Atlas Entertainment) تولید می‌کنند و آوی و آری آراد (Avi and Ari Arad) نمایندگان کمپانی Arad Productions هستند. اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی از طرف کمپانی PlayStation Productions) هستند.

این فیلم قرار است ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران گردد.

باندرس به زودی در فیلم The Hitman’s Wife Bodyguard به همراه رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) دیده می‌شود و سر فیلم‌برداری درام کمدی اسپانیولی Competencia Officialبا پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.