تاریخ اکران فیلم Top Gun: Maverick تغییر یافت

3 March 2020 - 14:00

به گزارش سایت خبری Deadline استودیو Paramount تاریخ اکران فیلم مورد انتظار “تاپ گان: ماوریک” (Top Gun: Maverick) به کارگردانی جوزف کوزینسکی (Joseph Kosinski) را تغییر داد. فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) برنامه ریزی شده بود. حالا به نظر می‌رسد این فیلم دو روز زودتر و در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ (۴ تیر ۹۹) اکران خواهد شد. این فیلم با بازی تام کروز (Tom Cruise) به عنوان نقش اصلی، در ابتدا برای رقابت با فیلم در ارتفاعات (In the Heights) آماده می‌شد اما با تاریخ اکران جدید رقیبی پیش روی خود نمی‌بیند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Top Gun: Maverick در دنیایی از فناوری پهپادها و جنگنده‌های نسل پنجم به همراه جنجال‌های پایان دوره جنگ تن به تن قرار گرفته است. ماوریک (بار دیگر با بازی تام کروز) هم اکنون مربی پرواز است و بردلی برادشو با بازی مایلز تلر (Miles Teller)، فرزند دوست دیرینه و تازه از دنیا رفته ماوریک یعنی نیک برادشو ، را زیر بال خود می‌برد. همچنین در این فیلم جان هام (Jon Hamm)، وال کیلمر (Val Kilmer)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، گلن پاول (Glen Powell) و اد هریس (Ed Harris) به ایفای نقش می‌پردازند.

کوزینسکی که پیش از این کارگردانی فیلم فراموشی (Oblivion) با بازی تام کروز را برعهده داشت، کارگردانی اثر را برعهده دارد. پیتر کریگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Peter Craig) و اریک وارن (Eric Warren) نویسندگان فیلمنامه هستند.

بازسازی فیلم محبوب تونی اسکات (Tony Scott) در سال ۱۹۸۶ به مدت طولانی در کار بوده است و تام کروز علاقه مند است تا دوباره نقش خود را به عنوان ستوان هواپیمایی ایالات متحده پیت “ماوریک” میچل برعهده گیرد. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) تهیه‌کننده پیش از این تشریح کرده بود که این فیلم با افزایش هواپیماهای بدون سرنشین نشان می‌دهد که دیگر خلبانان جنگی حضور فعالی ندارند.

فیلم اصلی Top Gun توسط تونی اسکات کارگردانی شده و همچنین با بازی کلی مک گلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) همراه بوده است. این فیلم جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی برای “Take My Breath Away” که توسط برلین (Berlin) اجرا شد، دریافت کرد. در سال ۲۰۱۵ ، کتابخانه کنگره ایالات متحده این فیلم را برای حفظ در آثار ملی فیلم انتخاب کرد و آن را از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم دانست.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.