حضور جیسون موموآ در فیلم لایو اکشن Little Nemo in Slumberland

3 March 2020 - 12:30

جیسون موموآ (Jason Momoa) با حضور در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و فیلم ابرقهرمانی Aquaman «آکوامن» به یک بازیگر برجسته در دنیای بازیگری تبدیل شده است. حالا به نظر می‌آید او قبل از حضور در Aquaman 2 قرار است در یک پروژه بزرگ دیگر حضور پیدا کند. موموآ قرار است نقش مهمی در فیلم لایو اکشن Little Nemo in Slumberland «نموی کوچک در اسلامبرلند» محصول نتفلیکس بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تولید این فیلم به کارگردانی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) از تابستان آینده پس از پایان تولید فصل دوم سریال See «دیدن» محصول اپل تی‌وی پلاس با بازی موموآ آغاز خواهد شد.

فیلم Little Nemo in Slumberland که براساس کامیک و انیمه‌ای به همین نام است، داستان یک دختربچه به نام نیما را دنبال می‌کند که با کمک یک هیولای بزرگ، برای پیدا کردن پدرش به یک سرزمین جادویی سفر می‌کند. موموآ نقش این هیولا را بازی می‌کند که اسمش فلیپ است. فلیپ یک هیولای ۳ متری است که نیمه‌انسان و نیمه‌هیولا است و بدن پشمالو و دندان‌هایی خمیده دارد. این هیولا با استفاده از جلوه‌های ویژه خلق خواهد شد و بودجه خیلی زیادی برای تولید فیلم در نظر گرفته شده است.

فیلم‌های لارنس شامل Constantine «کنستانتین»، سه فیلم آخر فرنچایز The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی»، I Am Legend «من افسانه هستم» و Red Sparrow «گنجشک سرخ» هستند. او قبلا در سریال See با موموآ همکاری داشته است.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.