فیلم‌برداری سریال WandaVision به پایان رسید

3 March 2020 - 12:30

تیلور گربووسکی (Taylor Grabowsky) از عوامل تولید سریال WandaVision، در صفحه اینستاگرام خود خبر از پایان فیلم‌برداری این سریال دیزنی پلاس با بازی الیزابت اولسون (Elizabeth Olson) و پل بتانی (Paul Bettany) دنیای سینمایی مارول داد که امسال دسامبر پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بازیگران تازه کاری همچون تیونا پاریس (Teyonah Parris) و کاترین هان (Kathryn Hahn) را در اختیار دارد. پاریس نقش بزرگسالی مونیکا رامبو را بازی می‌کند. سریال که وقایع سال ۱۹۵۰ را نشان می‌دهد، داستان زندگی شخصیت‌های ابر قهرمانی به نام اسکارلت ویچ و ویژن با بازی الیزابت اولسون و پل بتانی است. این سریال ترکیبی از کمدی اجتماعی کلاسیک و دنیای سینمایی مارول است که در آن واندا مکسیموف و ویژن، دو ابر قهرمانی که در حومه شهر زندگی می‌کنند، مشکوک می‌شوند که همه چیز آنطور که باید باشد، نیست.

قبلا تایید شد که این سریال دنیای Sentient World Observation و Response Department یا بهتر بخواهیم بگوییم S.W.O.R.D را نشان می‌دهد که بخشی از شیلد است که با خطرات خارجی که امنیت دنیا را تهدید می‌کنند، مبارزه می‌کند. گرچه هنوز مشخص نیست اعضای برجسته مانند رهبر S.W.O.R.D، ابیگیل برند، نیز در سریال حضور دارند یا نه، اما این قطعا آغاز پخش لایو اکشن این گروه و اولین سریال مارول بعد از ادغام فاکس و دیزنی است که در دنیای سینمایی مارول استودیو مارول ساخته شده است.

در این سریال شاهد بازگشت کت دنینگز (Kat Dennings) به دنیای سینمایی مارول برای ایفای مجدد نقشش، دارسی لوییز هستیم که سال ۲۰۱۳ در فیلم Thor: The Dark World به همراه راندال پارک (Randall Park)، جیمی وو مامور FBI، بازی کرد.

جک شافر (Jac Schaeffer) تهیه‌ کننده اجرایی کار، شورانر و سرپرست نویسندگان است. مت شاکمن (Matt Shakman) سریال را کارگردانی می‌کند.

منبع:

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.