مارک رافلو اشاراتی راجع به حضورش در سریال She-Hulk کرد

3 March 2020 - 17:00

مارک رافلو (Mark Ruffalo) طی نشست C2E2 در شیکاگو اعلام کرد که احتمال حضور سبزترین انتقام‌جوی مارول در سریال پیشِ روی She-Hulk که از سرویس Disney+ پخش خواهد شد، وجود دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هنوز چیزی رسمی نشده است، اما این بازیگر در گفت‌وگویی خصوصی به حضار گفت که صحبت‌هایی مقدماتی راجع به حضور شخصیت او در دنیای سینمایی مارول در این اقتباس از شخصیت انشعابی داستان‌های مصور هالک که سال ۲۰۲۲ به پخش خواهد رسید، صورت گرفته است.

درحالی‌که حضور رافلو در سریال هالک مؤنث به‌طورقطعی مشخص نیست اما حضور هالک، هرچند کوتاه در آن غیرمنتظره نخواهد بود مخصوصاً اگر سرگذشت تبدیل‌شدن جنیفر والترز به هالک مؤنث دقیقاً مشابه کامیک‌ها روایت شود. گذشته از همه‌ی این‌ها، اگر هالک وجود نداشت، هالک مؤنثی نیز در داستان‌های مصور در کار نبود.

در دهه ۸۰ میلادی و شماره‌ی نخست کامیک The Savage She-Hulk، بروس بنر دخترعمه‌ی وکیل خود را هنگامی‌که توسط مجرمی مورد اصابت گلوله قرارگرفته است ملاقات می‌کند. جلوگیری از کار کردن او بر روی پرونده‌ای که به‌تازگی به‌دستش رسیده، انگیزه‌ی انجام این جنایت است. او در طی این جراحت خون زیادی از دست می‌دهد و بروس که او را به مطب پزشکی برده است، فرآیند انتقال خونی بر روی او با استفاده از خون خودش انجام می‌دهد.

بروس بنر بااینکه علت به وجود آمدن هالک مؤنث است اما پس‌ازاین رخداد دیگر حضور عمده‌ای در کامیک‌های Savage She-Hulk نداشته است و به‌طورکلی راه این دو شخصیت در طول سالیان سال جدا از یکدیگر بوده است. این اتفاق می‌تواند در سریال مذکور نیز مورد اقتباس قرار بگیرد.

نویسنده‌ی برنده‌ی امی مجموعه‌ی Rick and Morty، جسیکا گائو (Jessica Gao) سرپرست تیم نویسندگان She-Hulk است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.