سریال Almost Family پس از یک فصل توسط فاکس کنسل شد

3 March 2020 - 20:00

Almost Family برای فصل دوم به شبکه‌ی Fox بازنخواهد گشت. تعطیل شدن این سریال درام خانوادگی از مدت‌ها پیش وقتی‌که سفارش ساخت مجدد دریافت نکرد و در جدول زمانی بین فصلی شبکه هم حضور نداشت، مشخص بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

درحالی‌که هیچ انتظاری برای بازگشت سریال Almost Family وجود نداشت، شبکه‌ی Fox به‌صورت رسمی کنسلی این مجموعه را اعلام کرد. یکی از دلایل این تصمیم حواشی است که اخیراً حول سریال وجود داشته است. تیموتی هاتن (Timothy Hutton) بازیگر این سریال توسط زنی به آزار و اذیت جنسی در سال ۱۹۸۳ وقتی‌که ۱۴ سال داشته، متهم شده است. اتهامی که او به جدیت آن را تکذیب کرده است.

هاتن و بریتنی اسنو (Brittany Snow) ستارگان Almost Family را تشکیل می‌دهند. داستان آن بر اساس سریال استرالیایی Sisters است. داستان حول جولیا بچلی (با بازی اسنو) تک‌فرزند جریان دارد که وقتی متوجه می‌شود پدرش، لئون بچلی (با بازی هاتن) در طول دوران طبابتش به‌عنوان یک دکتر زنان و زایمان دلیل بیولوژیکی به وجود آمدن ده‌ها بچه‌ی دیگر است، زندگی‌اش تغییر می‌کند.

آنی وایزمن (Annie Weisman)، جیسون کاتیمز (Jason Katims) و ایموگن بنکس (Imogen Banks) که از خالقان سریال Sisters است، تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. وایزمن نویسندگی این مجموعه را نیز بر عهده دارد.

مگالین اچیکانوک (Megalyn Echikunwoke) و امیلی اسمنت (Emily Osment) دیگر بازیگران این مجموعه بودند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.