حضور اشلی زاکرمن در پایلوت Langdon از شبکه ان بی سی

3 March 2020 - 19:30

اشلی زاکرمن (Ashley Zukerman) برای حضور در نقش اصلی پایلوت درام The Langdon (لانگدون) از شبکه NBC، که برگرفته از رمان مهیج و پرفروش The Lost Symbol اثر دن براون (Dan Brown) می‌باشد، انتخاب شده است. در این پروژه، که از کمپانی‌های Imagine Television، و CBS TV Studios، و Universal Television می‌آید، زاکرمن نقشی را ایفا می‌کند که در فیلم‌های سه‌گانه The Da Vinci Code (رمز داوینچی)، Angels & Demons (فرشته‌ها و دیوها)، و Inferno (دوزخ)، تام هنکس (Tom Hanks) آن را بازی می‌کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال، که توسط دن دوورکین (Dan Dworkin) و جی بیتی (Jay Beattie) نگاشته شده است، به نخستین ماجراهای سمبل شناس معروف هاروارد یعنی رابرت لانگدون (با بازی زاکرمن) می‌پردازد، که می‌بایستی یک سری معماهای مرگبار را حل کند تا بتواند استاد ربوده شده‌اش را نجات دهد و مانع از یک توطئه جهانی مخوف گردد.

دوورکین و بیتی، به همراه براون، و بریان گرازر (Brian Grazer)، ران هووراد (Ron Howard)، سمی فالوی (Samie Falvey)، و آنا کولپ (Anna Culp) از طرف کمپانی Imagine از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. کمپانی‌های CBS TV Studios و Universal TV نیز از دستیاران تولید می‌باشند.

رمان The Lost Symbol سومین رمان از براون است که پس از رمان‌های Angels & Demons و The Da Vinci Code، باز هم به کاراکتر لانگدون می‌پردازد، و وقایعش به دنبال وقایع کتاب Da Vinci Code نیز طراحی شده است.

سریال تلویزیونی Langdon، طبیعتاً دنباله‌ای بر دنیای رابرت لانگدون است، دنیایی که کمپانی Imagine Entertainment به صورت فیلم‌های سه‌گانه The Da Vinci Code، و Angels & Demons، و Inferno (بر اساس چهارمین کتاب از این سری) ساخته بود، و توسط خود کمپانی تولید شد و به وسیله ران هووراد هم کارگردانی شد.

زاکرمن در حال حاضر در حال ایفای نقش در سریال درام Succession (وراثت) از شبکه HBO است، که در آن نقش نیت سوفرلی را بازی می‌کند که استراتژیست سیاسی و شریک عاطفی سابق شیو است. او در فیلم ترسناک موردانتظار Fear Street Triology (سه‌گانه خیابان ترس)، برای کمپانی‌های Fox و Chernin Entertainment، نیز بازی می‌کند. در آینده نیز می‌توانیم شاهد حضورش در سریال کوتاه A Teacher (یک معلم) از شبکه FX و ساخته هانا فیدل (Hannah Fidell) باشیم، که در مقابل کیت مارا (Kate Mara) نقش‌آفرینی خواهد کرد.

و از جمله سریال‌های زاکرمن که یک هنرپیشه استرالیایی-آمریکایی است می‌توان به Manhattan (منهتن) و تریلر استرالیایی The Code (رمز)، که نامزدی جایزه Logie را برایش به ارمغان آورد، اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.