سریال The Magicians پس از پنج فصل کنسل شد

3 March 2020 - 22:30

خبر خیلی بد برای طرفداران سریال The Magicians «جادوگران» اینکه شبکه Syfy این سریال را پس از پنج فصل کنسل کرد. قسمت پایانی فصل پنجم این سریال که ۱ آوریل (۱۳ فروردین) پخش خواهد شد در واقع قسمت پایانی کل سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نکته قابل توجه این است که قسمت پایانی فصل پنجم به شکلی ساخته شده که سریال را به پایان برساند و پایان داستان باز نماند. پخش سریال The Magicians براساس سری کتابی نوشته لو گروسمن (Lev Grossman) از آوریل ۲۰۱۶ آغاز شد. اگرچه دو فصل ابتدایی سریال شباهت زیادی به کتاب‌ها داشتند، اما نویسندگان خیلی زود مسیر مخصوص خودشان را پیش گرفته و The Magicians را به یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون تبدیل کردند. این سریال مثل داستان هری پاتر اما مخصوص بزرگسالان بود که رویکرد خیلی مناسبی نسبت به هر شخصیت داشت. بیماری روانی، افسردگی و اعتیاد تم‌های اصلی سریال بودند، اما همکاری و رفاقت بین شخصیت‌ها بود که داستان را پیش می‌برد.

دلیل کنسل شدن The Magicians چه بود؟ سازندگان سرا گمبل (Sera Gamble) و جان مک‌نامارا (John McNamara) در این باره گفتند:

ما طی این چند فصل شرایط مشابهی داشتیم. فقط پس از فصل چهارم مطمئن نبودیم سفارش ساخت فصل پنجم هم می‌گیریم یا نه. مسئله اصلی درباره احتمال کنسل شدن سریال مسائل مالی بود. چون در هر سریالی مقدار هزینه و درآمد آن اهمیت زیادی دارد. ما به عنوان سازندگان این موضوع را درک می‌کنیم. می‌دانستیم که دیر یا زود، شبکه Syfy به ما اعلام می‌کند دیگر فرصت ادامه ساخت سریال را نداریم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.