تریلر Connected: سفری برای نجات دنیا

4 March 2020 - 12:30

سونی پیکچرز انیمیشن تریلر رسمی انیمیشن کمدی علمی تخیلی جدید Connected، کاری از فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) را منتشر کرده که درباره خانواده میشل است که راهی سفر خانوادگی می‌شوند اما بطور غیر منتظره‌ای به سمت نجات دنیا در مقابل روبات‌های شیطانی پیش می‌روند. ابی جیکوبسون (Abbi Jacobson)، دنی مک‌براید (Danny McBride)، مایا رادولف (Maya Rudolph) بازیگران فیلم و مایک ریاندا (Mike Rianda) کارگردان آن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Connected کمدی انیمیشنی اورجینالی درباره زندگی روزمره خانواده‌ای است که سعی دارد ارتباطاتش را از دست ندهد در حالیکه تکنولوژی دنیا را گرفته است. وقتی کیتی میشل خلاق، در دانشگاه فیلم قبول می‌شود، برنامه‌اش برای ملاقات مردم در دانشگاه وقتی دچار اخلال می‌شود که پدرش، ریک، که عاشق طبیعت است اعلام می‌کند کل خانواده باید کیتی را برای رفتن به دانشگاه همراهی کنند و یکبار دیگر خانواده دور هم جمع شوند.

کیتی و ریک به مابقی اعضای خانواده می‌پیوندند؛ لیندا مادر به شدت مثبت کیتی، آروت برادر کوچک او، و مونچی سگ تپل‌شان. ناگهان، برنامه‌های خانواده میشل با ظهور یک تکنولوژی جدید به هم می‌خورد: در تمام دنیا، مردم عاشق وسایل الکتریکی هستند، از تلفن و وسایل آشپزخانه گرفته تا خط جدید روبات‌های شخصی. خانواده میچل با کمک دو تا از روبات‌های خراب شده باید این مشکل را حل کنند و با هم دنیا را نجات دهند.

صداپیشگان این انیمیشن عبارتند از: ابی جیکوبسون در نقش کیتی میچل، دنی مک‌براید در نقش ریک میچل، مایا رادولف در نقش لیندا میچل، مایک ریاندا در نقش آرون. اریک آندره (Eric Andre) نیز صداپیشه مبدع تکنولوژی، مارک بومن و اولویا کولمن (Olivia Colman) صداپیشه هوش مصنوعی سیری، به نام PAL است.

انیمیشن Connected اولین کارگردانی مایک ریاندا است که فیلم نامه کار را به همراه جف رو (Jeff Rowe) نوشته است. فیل لرد و کریستوفر میلر این فیلم را از طریق لرد میلر پروداکشنز به همراه کرت آلبرکت (Kurt Albrecht) تولید می‌کنند.

کمدی ماجراجویی Connected هجدهم سپتامبر راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.