کایلی بانبری برای ایفای نقشی کلیدی به The Big Sky پیوست

4 March 2020 - 19:00

ستاره‌ی سریال‌های Pitch و When They See Us کایلی به انبری (Kylie Bunbury) نقشی محوری را در مجموعه‌ی The Big Sky شبکه‌ی ABC ایفا خواهد کرد. این بازیگر قراردادی برای ایفای نقشی اصلی در سریال درام مذکور از دیوید کلی (David E. Kelley) به امضا رسانده است. او در این عنوان به جمع بازیگرانی ازجمله رایان فیلیپ (Ryan Phillippe)، کیتلین وینیک (Katheryn Winnick)، حان کارول لینچ (John Carroll Lynch)، دیدی فایفر (Dedee Pfeiffer) و برایان گراتی (Brian Geraghty) اضافه‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان حول پلیس سابقی بانام جنی هویت (با بازی وینیک) و کارآگاه خصوصی کسی دیول (با بازی به انبری) که برای انجام تحقیقاتی در مورد دو خواهر که مورد آدم‌ربایی قرارگرفته‌اند با یکدیگر همکاری می‌کنند، جریان دارد. آن‌ها متوجه می‌شوند که تعداد قربانیان از دو دختر گمشده بیشتر است و باید پیش از گم‌شدن فرد دیگری، جلوی این اتفاقات را بگیرند.

The Big Sky توسط A+E Studios و ۲۰th Television متعلق به دیزنی ساخته‌شده است. پل فاینمن (Paul Fineman)، سی.جی. باکس (C.J. Box) و متیو گروس (Matthew Gross) تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه در کنار پل مک‌گویگان (Paul McGuigan) در نقش کارگردان آن هستند.

به انبری در سریال تحسین‌شده‌ی فاکس Pitch که در سال ۲۰۱۶ پخش شد، نقش‌آفرینی کرده و همچنین بخشی از سریال کوتاه برنده‌ی امی Netflix به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی اوا دوورنی (Ava DuVernay) یعنی When They See Us بوده است. از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه‌ی Under the Dome و فیلم Game Night اشاره کرد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.