یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب به فصل نهایی Supernatural بازگشت

4 March 2020 - 18:30

به نقل از Entertainment Weekly، یک شخصیت دیگر محبوب نزد طرفداران به‌پایان سریال Supernatural بازگشت. جنویو پادالکی (Genevieve Padalecki) برای ایفای مجدد نقش روبی  در این مجموعه حضور پیدا خواهد کرد. پادالکی در قسمتی که ۲۳ مارس (۴ فروردین ۱۳۹۹) با عنوان Destiny’s Child پخش خواهد شد، به همراه دنیل اکلس (Danneel Ackles) در نقل آنائیل به‌عنوان ستاره‌ی میهمان حضور پیدا خواهد کرد. پخش فصل پانزدهم Supernatural روز دوشنبه ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) با قسمت Galaxy Brain آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سفر حماسی برادران وینچستر با پخش این فصل از سریال به‌پایان می‌رسد. سم با بازی جرد پادالکی (Jared Padalecki) و دین با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles) به همراه کستیل تاکنون با هیولاها، شیاطین زیادی رودررو شده‌اند. در فصل چهاردهم آن‌ها مقابل یک فرشته‌ی بالا مرتبه بانام مایکل قرار گرفتند. جک، پسر دین طی اقدامی شجاعانه روح خودش را نابود کرد تا پدرخوانده‌ی تسخیرشده‌ی خودش را آزاد کند. اما ماجرا در اینجا به‌پایان نمی‌رسد و این اتفاق به‌طور تصادفی منجر به مرگ مری وینچستر می‌شود. طی فصل چهاردهم جان وینچستر با بازی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) نیز به این مجموعه در قسمت تاریخی ۳۰۰ بازگشت.

اکنون در فصل پانزدهم، سم و دین خودشان را مقابل تهدیدی فراتر از هر چیزی که تابه‌حال با آن روبه‌رو شده‌اند می‌یابند و آن‌هم کسی نیست جز خود خدا!

این سریال که برای سال‌های زیادی توسط شبکه‌ی CW در حال پخش است، توسط اریک کریپکی (Eric Kripke) خلق‌شده و اندرو دب (Andrew Dabb) و رابرت سینگر (Robert Singer) شورانرها و تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. فصل پانزدهم مجموعه‌ی فرا طبیعی شامل ۲۰ قسمت خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.