پیوستن بازیگران دوقلوی سریال The Leftovers به فیلم The Batman

4 March 2020 - 23:00

گروه بازیگران فیلم The Batman «بتمن» بار دیگر گسترش یافت – این بار با اضافه کردن مکس و چارلی کارور (Max and Charlie Carver) در نقش‌های نامشخص. در این فیلم مورد انتظار ساخته مت ریوز (Matt Reeves)، شوالیه تاریکی به روزهای جوانی خودش برمی‌گردد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه این فیلم هم یک داستان اریجین است، اما در آن بروس وین هنوز به بهترین کارآگاه دنیا تبدیل نشده است. در این فیلم رابرت پتینسون (Robert Pattinson) نقش بروس وین/بتمن را بازی می‌کند. در چند فیلم قبلی DCEU شاهد حضور بن افلک (Ben Affleck) در این نقش بودیم. طبق گزارشات، خط داستانی فیلم براساس سری کامیکی The Long Halloween «هالووین طولانی» است، بنابراین در آن شاهد حضور شخصیت‌های مکمل و شرورهای زیادی خواهیم بود.

فعلا حضور زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش کت‌وومن، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون، پال دنو (Paul Dano) در نقش ریدلر، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد در این فیلم تایید شده است.

حالا برادران کارور به این فیلم پیوسته‌اند که طی این سال‌ها در کنار هم در سریال‌هایی مثل Desperate Housewives «کدبانوهای وامانده» و The Leftovers «بازماندگان» حضور داشته‌اند. البته این دو بیشتر برای بازی در نقش ایدن و ایتن در سریال Teen Wolf «گرگینه نوجوان» شناخته می‌شوند. این دو به صورت جداگانه هم مشغول کار بوده‌اند. مکس به تازگی در فیلم Fist Fight حضور داشته و چارلی در چند اپیزود سریال Ratched ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) بازی کرده است. The Batman اولین همکاری سینمایی این دو پس از سال ۲۰۱۸ است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.