رده بندی سنی فیلم کامیک بوکی The New Mutants مشخص شد

4 March 2020 - 22:30

در حالی که فیلم The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» قرار است بالاخره پس از فراز و نشیب‌های زیاد تا یک ماه دیگر اکران شود، سوال اصلی طرفداران این بود که این فیلم ساخته جاش بون (Josh Boone) چه حال و هوایی خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم چندین بار متحمل تغییر تاریخ اکران شد و سپس تحت تاثیر خریداری فاکس توسط دیزنی قرار گرفت. این اتفاق می‌توانست باعث شود The New Mutants هرگز اکران نشود و Dark Phoenix «ققنوس سیاه» به عنوان پایان‌بخش دنیای سینمایی X-Men «مردان ایکس» محصول فاکس در نظر گرفته شود. بالاخره دیزنی تصمیم گرفت این فیلم مورد انتظار را در آوریل ۲۰۲۰ اکران کند، اما کسانی که منتظر یک اقتباس ریت R (مناسب برای بالای ۱۷ سال) از این داستان تاریک و آزاردهنده بودند دیگر منتظر چنین فیلمی نباشند.

فیلم The New Mutants به دلیل محتوای خشونت‌آمیز، صحنه‌های خونین/آزاردهنده و بدزبانی رده سنی PG-13 (مناسب برای بالای ۱۳ سال) دریافت کرد. این خبر خیلی بدی برای طرفدارانی است که پس از این همه انتظار، امیدوار بودند داستان مورد علاقه خودشان را بدون هیچ محدودیتی ببینند.

میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، هنری زاگا (Henry Zaga)، بلو هانت (Blu Hunt) و آلیس براگا (Alice Braga) بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم The New Mutants در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • MohammadHossein says:

    این همه گفتن ، شاهد فیلمی ترسناک خواهیم بود

    حالا رده سنی PG-13 ؟؟؟؟؟

    پ ن : شکستی دیگر برای فاکس و دیزنی