آدام شنکمن کارگردانی فیلم Hocus Pocus 2 را برعهده گرفت

5 March 2020 - 12:00

به گزارش سایت خبری Variety، پس از ماه‌ها توسعه و مذاکره با اعضای اصلی و بازیگران فیلم مورد انتظار Hocus Pocus 2، بالاخره آدام شنکمن (Adam Shankman)، کارگردان “چیزی که مردان می‌خواهند” (What Men Want) و “راک قرنها” (Rock of Ages)، کارگردانی این اثر شبکه +Disney را برعهده گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه +Disney هم اکنون در حال توسعه‌ی قسمت بعدی فیلم Hocus Pocus، ساخته سال ۱۹۹۳، به همراه بازگشت سه جادوگر اصلی به این فرنچایز است. فیلم اصلی به کارگردانی کنی اورتگا (Kenny Ortega) و بازیگرانی چون بتی میدلر (Bette Midler)، برنده جوایز مختلف، سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker)، برنده چهار جایزه گولدن گلوب، و کیتی نجیمی (Kathy Najimy) از فیلم‌های ماندگار ژانر کمدی و ترسناک به حساب می‌آید. این فیلم داستان پسری نوجوان را دنبال می‌کرد، که به طور تصادفی سه جادوگر شرور شهر سلم را دوباره به زندگی در شب هالووین باز می‌گرداند. اگرچه Hocus Pocus تا زمان انتشار آن اثری موفقیت آمیز و تجاری نبود، اما همچنان از زمان پخش محبوب بوده و اکنون به یک فیلم کلاسیک این ژانر تبدیل شده است.

جان دی آنجلو (Jen D’Angelo) نویسندگی دنباله فیلم را برعهده دارد. وی همچنین از جانب دیزنی مأمور شد تا راهی را پیدا کند که میدلر، پارکر و نجیمی بتوانند از نقشهای خود به عنوان وینفرد، سارا و مری در دنباله برنامه‌ریزی شده بهره ببرند. جزئیات بیشتر درباره فیلمنامه و شخصیت های جدید هنوز فاش نشده است.

سرویس استریم آینده دیزنی به خانه‌ای اختصاصی در ایالات متحده برای مشاهده و اشتراک مجموعه‌ای از جدیدترین سریال‌های لایو اکشن و فیلم‌های دیزنی، پیکسار، جنگ ستارگان (Star Wars)، مارول و فاکس تبدیل خواهد شد. این سرویس در تاریخ ۱۲ نوامبر راه اندازی می‌شود، سرویسی بدون آگهی خواهد بود، فقط با هزینه اشتراک پشتیبانی شده و در کنسول های بازی، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های پخش متصل به اینترنت در دسترس خواهد بود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.