جیسون استاتهام از The Man From Toronto و WME خارج شد

5 March 2020 - 15:30

جیسون استاتهام (Jason Statham) همکاری خود را با WME قطع کرد. این آژانس اوایل سال گذشته قراردادی را با استاتهام که همکاری‌اش با CAA به‌پایان رسیده بود، به امضا رساند. دلیل این اتفاق مشخص نیست اما این تصمیم به‌صورت دوجانبه توسط آژانس و او گرفته‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این تصمیم درست زمانی که استاتهام از کمدی کمپانی Sony Pictures بانام The Man From Toronto تنها چند هفته پیش از آغاز تولید آن خارج شد، گرفته‌شده است. اینکه او به‌سرعت به آژانس دیگری خواهد رفت یا خیر مشخص نیست.

فیلم The Man From Toronto اثری کمدی به کارگردانی پاتریک هیوز (Patrick Hughes) است که پیش‌تر کارگردانی آثاری مثل The Expendables 3 و The Hitman’s Bodyguard انجام داده بود. به گفته‌ی برخی منابع تنها چهار تا شش هفته به آغاز تولید این عنوان باقی‌مانده است.

از فیلم‌های پیشِ روی استاتهام می‌توان به Cash Truck اشاره کرد که در آن با گای ریچی (Guy Ritchie) به‌عنوان کارگردان اثر همکاری مجددی را پس از فیلم‌های Lock, Stock and Two Smoking Barrels و Snatch انجام خواهد داد. فیلم مذکور برای کمپانی Miramax تولید خواهد شد.

کمپانی سونی به‌سرعت دنبال بازیگری برای جایگزینی او در فیلم The Man From Toronto است. سونی اخیراً فیلم موفق Jumanji: The Next Level اکران کرد. تولید درام Fatherhood به کارگردانی پل وایتز (Paul Weitz) نیز به‌تازگی به‌پایان رسیده است که این شرکت آن را در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.