نویسندگان Sonic the Hedgehog فیلمنامه Violent Night را نیز خواهند نوشت

5 March 2020 - 12:30

پس از اکران موفقیت آمیز فیلم “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog)  که بیش از ۲۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی به دست آورد، به گزارش سایت خبری Deadline کمپانی Universal نویسندگی فیلم بعدی خود با نام “شب خشونت” (Violent Night) را نیز به نویسندگان موفق یعنی پت کیسی (Pat Casey) و جاش میلر (Josh Miller) محول کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شب خشونت به عنوان یک اثر هیجان انگیز و بلند با زمینه‌‌ی تعطیلات کریسمس توصیف می‌شود. این فیلم توسط دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان Deadpool 2 به همراه کلی مک کورمیک (Kelly McCormick) و آنی مارتر (Annie Marter) از طریق بنر ۸۷North تولید می‌شود. مت ریلی (Matt Reilly) نظارت بر این پروژه را برای یونیورسال برعهده خواهد داشت.

کیسی و میلر ۲۰ سال است که مشغول نگارش فیلمنامه هستند و تاکنون بیش از ۱۰ فیلم با هم نوشته‌اند که شامل سه فیلم اسپین‌آف لمپون ملی (National Lampoon)، خیرگی در خوابگاه ۱ و ۲ (Dorm Daze) و ترانسیلمانیا (Transylmania) می‌شود. این فیلم همکاری مجددی پس از فیلم “سونیک خارپشت” با بازی جیم کری (Jim Carrey) و جیمز مارسدن (James Marsden) به حساب می‌آید.

فیلم “شب خشونت” پس از فیلم بلاک باستر “سریع و خشن: هابز و شاو” (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) و فیلم “هیچکس” (Nobody) با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، نامزد سه جایزه امی، و کریستوفر لوید (Christopher Lloyd)، همکاری بعدی لیچ با یونیورسال خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.