همکاری اسکات دریکسون و کریس اونز در فیلم مهیج Bermuda

5 March 2020 - 13:30

اسکات دریکسون (Scott Derrickson) پس از انصراف از کارگردانی دنباله Doctor Strange «دکتر استرنج» حالا پروژه جدیدش را با حضور یکی دیگر از قهرمانان مارول خواهد ساخت. این فیلمساز قرار است کارگردانی فیلم مهیج Bermuda «برمودا» را برعهده بگیرد که کریس اونز (Chris Evans) در آن حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نکته جالب اینکه قبلا قرار بود سم ریمی (Sam Raimi) فیلم Bermuda را بسازد. ریمی به تازگی کارگردانی Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» را به جای دریکسون برعهده گرفته است. فیلمنامه Bermuda که درباره مثلث برمودا است را داگ میرو (Doug Miro) و کارلو برنارد (Carlo Bernard) نوشته‌اند. دریکسون و همکار همیشگی او رابرت کارگیل (Robert Cargill) فیلمنامه را بازنویسی خواهند کرد.

دریکسون با فیلم The Exorcism of Emily Rose «جن‌گیری امیلی رز» محصول ۲۰۰۵ خودش را به همگان اثبات کرد و سپس کارگردانی The Day the Earth Stood Still «روزی که دنیا از حرکت ایستاد»، Sinister «شوم» و Doctor Strange را برعهده داشت.

اونز سال گذشته از حضور در نقش کاپیتان آمریکا بازنشسته شد و هفته پیش به بازسازی Little Shop of Horrors ساخته گرگ برلانتی (Greg Berlanti) پیوست.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.