اولین تیزر Transformers: The Last Knight همراه با اکران فیلم Rogue One خواهد بود

23 November 2016 - 09:00

حتی اگر خودتان را در بین طرفداران پر و پا قرص دنیای جنگ ستارگان نبینید، باز هم با وجود تریلرهای حماسی و طوفان اخبار گوناگون می‌توانید از مشاهده Rogue One لذت ببرید. چند روز پیش شایعه‌ای مبنی بر انتشار اولین تریلر Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» قبل از اکران فیلم Rogue One در ماه دسامبر راهی رسانه‌ها شد. به منظور عقب نماندن از قافله، مایکل بی (Michael Bay) با استفاده از فضای مجازی، خبر انتشار اولین تیزر تریلر Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: شوالیه آخر» را همزمان با اکران Rogue One داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر که در صفحه فیسبوک این فیلم و توسط یک ویدیو منتشر شد، به طور قطع هدف را افزایش هایپ پیرامون این فیلم قرار داده‌است، اتفاقی که فیلم برای موفقیت به شدت به آن نیاز خواهد داشت. شاید برای بسیاری که تصمیم به جدا شدن از این فرنچایز گرفته‌اند، The Last Knight بتواند حداقل باعث کنجکاوی آنها شود. رسوایی خانواده چرچیل؟ حضور شاه آرتور از قرون وسطی؟ درست است که در نهایت شاید دوباره ربات‌هایی را ببینیم که با مشت به صورت یکدیگر می‌کوبند ولی به هر حال کارگردان توانسته‌است به وظیفه خود مبنی بر ایجاد حس کنجکاوی به خوبی عمل کند.

در این فیلم بازیگرانی چون مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، جان تورتورو (John Turturro) و جاش دامل (Josh Duhamel) حضور خواهند داشت و به این جمع آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و لورا هداگ (Laura Haddock) اضافه خواهند شد.

Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.