امیلی همپشیر در سریالی براساس کتاب استفان کینگ بازی می‌کند

5 March 2020 - 16:00

امیلی همپشیر (Emily Hampshire) بازیگر فیلم Creek بازیگر نقش اول زن سریال درام Chapelwaite از Epix خواهد بود و نقش مقابل آدرین برادی (Adrien Brody) را بازی می‌کند. این سریال براساس داستان کوتاه Jerusalem’s Lot اثر استفان کینگ (Stephen King) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Chapelwaite در هالی‌فکس، نوا اسکاتیا در ماه آوریل تولیدش شروع می‌شود تا پاییز امسال پخش گردد.

این سریال وقایع سال ۱۸۵۰ را نشان می‌دهد و داستان کاپیتان چارلز بون با بازی برادی است که خانواده‌اش که سه فرزندش هستند را بعد از مرگ همسرش در دریا به خانه ابا و اجدادی‌اش در شهر کوچک Preacher’s Corners می‌برد. گرچه، چارلز خیلی زود متوجه رازهای قدیمی خانواده‌اش می‌شود و سعی دارد با تاریکی که نسل‌های مختلف خانواده بون را تهدید کرده، بجنگد.

همپشیر نقش ربکا مورگان، زن جوان بلند پروازی را بازی می‌کند که Preacher’s Corners را برای رفتن به دانشگاه Mount Holyoke ترک کرده و حالا به خانه بازگشته تا داستانی برای مجله آتلانتیک بنویسد. با آمدن خانواده بون به شهرشان، ربکا علی رغم میل باطنی مادرش، معلم سر خانه ملک Chapelwaite می‌شود تا درباره خانواده بون بنویسد.

او با این کار نه تنها رمان گاتیک فوق العاده‌ای می‌نویسد بلکه پی بر رازی می‌برد که خانواده خودش را سال‌ها تهدید می‌کرده است.

دونالد دو لاین (Donald De Line) تهیه کننده اجرایی کار است و جیسون و پیتر فیلاردی (Jason and Peter Filardi) تهیه‌کنندگان و شورانرهای کار هستند. این سریال اولین کار Epix Productions است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.