توماس میدلیچ بازیگر نقش اول پایلوت B Positive شد

5 March 2020 - 16:30

بعد از پایان یافتن کمدی Silicon Valley شبکه HBO، توماس میدلیچ (Thomas Middleditch) پروژه بعدی‌اش را در پایلوت B Positive شبکه CBS یافته که چاک لور تولیدش می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال را مارکو پنت (Marco Pennette) می‌سازد و داستان پدر مطلقه‌ای است که نیاز به پیوند کلیه دارد و در لحظه‌ای که کاملا ناامید شده با جینا روبرو می‌شود، زن سرسختی که از قبل او را می‌شناخته که به او پیشنهاد اهدای کلیه‌اش را می‌دهد و این دو رابطه‌ای شکل می‌دهند که زندگی‌شان را تغییر می‌دهد. شخصیت میدلیچ، درو، بعنوان تراپیستی توصیف شده که از راه حل مشکلات و مسائل مردم، گذران زندگی می‌کند و تحصیل کرده، اهل کتاب و عصبی است که مهارت‌های اجتماعی خوبی ندارد. نقش همسر سابقش، جولیا، را سارا رو (Sarah Rue) بازی می‌کند. آنالی اشفورد (Annaleigh Ashford) بازیگر نقش جینا، زن درو و اهدا کننده کلیه خواهد بود. کتر داناهو (Kether Donahue) نیز بازیگر نقش لین خواهد بود که بعنوان دختر پایه مهمانی‌ها توصیف شده است.

لور و پنت تهیه کنندگان سریال هستند و برادران وارنر تی‌وی نیز در ساخت آن مشارکت دارند.

لور در حال حاضر سریال‌های Mom و Young Sheldon را در دست ساخت دارد و میدلیچ جدا از کمدی Silicon Valley، در سریال انیمیشنی Penn Zero: Part Time Hero حضور داشته و بازیگر مهمان Rick and Morty و Bob’s Burgers بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.