تیزر تریلر جدید Cars 3 منتشر شد: مک‌کویین در حال محو شدن

23 November 2016 - 18:00

اکران تابستانی اخیر پیکسار و دیزنی، Finding Dory «در جستجوی دُری»، توانست به لیست بالا و بلند انیمیشن‌های موفق این استودیو (هم از نظر مالی و هم از دید منتقدان) اضافه شود. پیکسار در سال ۲۰۱۷ نیز دو بار دیگر وارد گیشه خواهد شد جایی که قرار است انیمیشن اوریجینال Coco (به رهبری کارگردان Toy Story 3) در پاییز و قبلا از آن شماره بعدی فرنچایز محبوب Cars با عنوان ساده‌ی Cars 3 راهی سینماها شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Cars 3 اولین تجربه کارگردانی هنرمند طراح پیکسار بریَن فی (Brian Fee) خواهد بود که قبلا نیز در ساخت دو فیلم‌ قبلی Cars و دیگر فیلم‌های پیکسار مانند Ratatouille و WALL·E با این استودیو همکاری داشته‌است. اولین تریلر رسمی فیلم همزمان با اکران انیمیشن پر سر و صدای Moana در تعطیلات جشن شکرگزاری در آمریکا، منتشر خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

شما همچنین می‌توانید اولین تیزر تریلر رسمی این انیمیشن را در بالا مشاهده کنید. در خلاصه داستان رسمی منتشر شده‌ی این انیمیشن آمده‌است:

مک‌کویینِ افسانه‌ای توسط نسل جدید اتومبیل‌های پرسرعت از ورزش مورد علاقه خود بیرون رانده شده‌است. برای بازگشت به بازی، او تکنیسینی جوان و مشتاق به نام کروز رامیرز را ملاقات می‌کند که خود نقشه‌هایی برای پیروزی دارد. او برای اثبات تمام نشدن شماره‌ی ۹۵ افسانه‌ای، بار دیگر وارد سری مسابقات بزرگ Piston Cup می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.