آیلا فیشر به سریال کمدی Guilty Party پیوست

6 March 2020 - 12:30

شبکه CBS اجازه ساخت سریال “حزب گناهکار” (Guilty Party)، کمدی تاریک نیم ساعته با بازیگری و تهیه‌کنندگی اجرایی آیلا فیشر (Isla Fisher)، را صادر کرد. فرآیند تولید این پروژه توسط ربکا ادلمن (Rebecca Addelman)، استودیو CBS Television و کمپانی Funny Or Die آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال به نویسندگی ادلمن و به کارگردانی ترنت اودانل (Trent O’Donnell) و با بازی فیشر در نقش بث بیکر ساخته خواهد شد. یک روزنامه نگار بی اعتبار، ناامید به نجات زندگی حرفه‌ای خود با پرداختن به داستان یک مادر جوان محکوم به اعدام و متهم به قتل همسرش و مجازات حبس ابد، جنایاتی که ادعا می کند مرتکب نشده است را به رشته تحریر در می‌آورد. وی در تلاش برای کشف حقیقت، درگیر مبارزه با قاچاقچیان اسلحه کلرادو شده و همچنین دلخوشی‌های ازدواج و گذشته لکه دار به سراغش می‌آیند.

ادلمن و اودانل همراه با فیشر، سم هانسن (Sam Hansen)،جیمی میلر (Jimmy Miller)، جو فارل (Joe Farrell)، جیم زیگلر (Jim Ziegler)، مایک فرح (Mike Farah)، جو هاردستی (Joe Hardesty) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. استودیو CBS Television و کمپانی Funny Or Die تهیه‌کنندگان سریال هستند.

جولی مک نامرا (Julie McNamara) رییس بخش برنامه‌ریزی شبکه CBS در رابطه با این سریال گفت:

حزب گناهکار یک تجربه فوق‌العاده است که همراه با شجاعت، دلسوزی و افسردگی قلب بث به اوج خود می‌رسد. ما می‌دانستیم که در این نقش به یک استعداد بین‌المللی و همه کاره احتیاج داریم و ایسلا کاملاً مظهر شخصیت ساخته شده توسط ربکا است. ما هیجان زده هستیم که این سریال را به لیست قبلی خود شامل “چرا زنان می‌کشند” (Why Women Kill)، “بی فعالیت” (No Activity) و استار ترک: طبقه‌های پایین (Star Trek: Lower Decks) اضافه می‌کنیم.

فیشر و CBS پیش از این سابقه همکاری در سریال “مهمانان ناخوانده عروسی” (Wedding Crashers) را در سالهای گذشته داشته‌اند. وی پس از آن در پروژه‌ای کمدی و به تهیه‌کنندگی گلوریا سانچز (Gloria Sanchez) نیز حضور داشته است.

ادلمن نیز در این رابطه و در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

حزب گناهکار یک سریال با ژانری پیچیده است که به مسائل معاصر از قبیل سیستم زندان، مرگ روزنامه نگاران و کنترل اسلحه در جامعه، می‌پردازد در عین حال دارای شخصیت‌های زن هوشمند، بامزه، جاه طلب و عمیقا پیچیده است. از نوشتن و ساخت سریال در کنار استودیوی شگفت انگیز، شبکه و شرکای تولید شادی وصف ناپذیری دارم. امید من این است که برداشت تازه‌ای از این ژانر به مخاطبان تقدیم کنیم.

پروژه بعدی فیشر بازی در فیلمی با نام “روح شاد” (Blithe Spirit) و در نقش مقابل دن استیونز (Dan Stevens)، لزلی مان (Leslie Mann) و جودی دنچ (Judi Dench) خواهد بود. فیلم آخر وی “طمع” (Greed) نام داشت که در مقابل استیو کوگان (Steve Coogan) و جولیان بل (Jillian Bell) قرار گرقت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.