ابراز علاقه جیسون بلوم به ساخت فیلم Frankenstein

6 March 2020 - 13:30

پس از موفقیت همه جانبه‌ی فیلم “مرد نامرئی” (The Invisible Man) ساخته‌ی استودیو Universal و کمپانی Blumhouse Productions، به نظر می‌رسد تهیه‌کننده بخش ژانر ترسناک این شرکت یعنی حیسون بلوم (Jason Blum) به ساخت پروژه‌ای دیگر از استودیو Universal علاقه دارد. وی در حین مصاحبه و پادکستی در برنامه‌ی “تکامل وحشت” (The Evolution of Horror) در جواب به سوالی که آیا Blumhouse از قبل قصد بازسازی پروژه‌های دیگر هیولا را داشته است، فاش کرد در حال حاضر مشغول توسعه نیستند اما او دوست دارد که دوباره “فرانکشتاین” (Frankenstein)، فیلمی کلاسیک و ترسناک از سال ۱۹۳۱، را بازسازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این هیولای نمادین در رمان کلاسیک Frankenstein، و توسط نویسنده‌ای به نام مری شلی (Mary Shelley) ساخته شده است.

بلوم در این مصاحبه گفت:

من دوست دارم فرانکنشتاین را بسازم. من به فیلمسازانمان مأموریت داده‌ام که سعی کنند دقیقاً نقاط قوت فرانکنشتاین را تشخیص دهند. باز هم می‌گویم، نمی‌دانم شخص دیگری این کار را انجام داده است یا نه، چیزی در مورد آن نمی‌دانم، اما دوست دارم که امتحان کنم و منتظر ایده عالی هستم. در رابطه با “مرد نامرئی” موافقم، بهترین ایده ها مانند، “خدای من ، خیلی واضح است ، چرا قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است؟” را یافتیم. باید چیزی مانند آن را برای فرانکنشتاین بیابیم.

“مرد نامرئی” داستان سیسیلیا کس با بازی الیزابت ماس (Elisabeth Moss) را تعریف می‌کند، زنی که در یک رابطه خشونت آمیز و غیر قابل کنترل با یک دانشمند ثروتمند و باهوش به دام افتاده است. او با کمک خواهرش با بازی هریت دایر (Harriet Dyer) و دختر نوجوانش که استورم رید (Storm Reid) به ایفای نقشش می‌پردازد، به همراه دوست دوران بچگی‌اش فرار می‌کند و در تاریکی پنهان می‌شود. نامزد سسیلیا با بازی آلیور جکسون (Oliver Jackson) خودکشی کرده و ثروت زیادی را برای او بجا می‌گذارد. سسیلیا به این موضوع شک دارد و احساس می‌کند دارد فریب می‌خورد. وقتی مجموعا همه چیز، عجیب و غریب و مرگ آور می‌شود، زندگی کسانی که سسیلیا آن هارا دوست دارد تهدید می‌شود. سیسیلیا به فکر افتاده و به شدت سعی می‌کند ثابت کند کسی اذیتش می‌کند که دیگران نمی‌توانند او را ببینند.

این فیلم هفته گذشته اکران جهانی خود را آغاز کرد، جایی که توانست نظر مثبت منتقدین را بدست آورده و ۲۷ میلیون دلار در هفته افتتاحیه خود با بودجه ۷ میلیون دلاری کسب کند. این فیلم در حال حاضر و در وبسایت Rotten Tomatoes با نمره ۹۱٪ فیلمی خوب به شمار می‌آید.

اگر Blumhouse Production قادر به تولید یک فیلم فرانکنشتاین باشد، این فیلم به لیست بلند بالای پروژه‌های هیولایی آینده یونیورسال اضافه خواهد شد. این لیست شامل فیلم‌های “ارتش تاریک” (Dark Army) ساخته پل فیگ (Paul Feig)، فیلم حدید دکستر فلچر (Dexter Fletcher) با نام “رنفیلد” (Renfield)، “زن نامرئی” (Invisible Woman) ساخته الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و “هیولا مش” (Monster Mash) ساخته مت استاسکی (Matt Stawki) است. همچنین اخیراً گزارش شده است که امی پاسکال (Amy Pascal)، تهیه کننده نامزد اسکار، علاقه مند به احیای مجدد پروژه “عروس فرانکشتاین” (The Bride of Frankenstein) است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.