احتمال پیوستن ناتالی دورمر بازیگر Game of Thrones به فصل دوم سریال The Witcher

6 March 2020 - 15:00

انتخاب بازیگران فصل دوم سریال The Witcher «ویچر» همچنان برای طرفداران جذابیت زیادی دارد، مخصوصا حالا که مشخص شده ممکن است ناتالی دورمر (Natalie Dormer) بازیگر Games of Thrones «بازی تاج و تخت» نقشی در فصل جدید این سریال فانتزی داشته باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل اول هشت اپیزودی The Witcher دسامبر گذشته از نتفلیکس پخش شد، اما داستان گرالت اهل ریویا از مدت‌ها قبل وجود داشته است. این سریال براساس رمان‌هایی نوشته آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ساخته شده که در دهه ۹۰ میلادی در لهستان منتشر شدند. این رمان‌ها قبلا در یک سری کامیکی، یک سری بازی ویدیویی محبوب و یک سریال و فیلم در لهستان مورد اقتباس قرار گرفته است.

فیلمبرداری فصل دوم از ماه گذشته آغاز شده است. در این فصل شاهد حضور دو ویچر جدید و یک ارتش از الف‌ها خواهیم بود. همچنین حضور کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) بازیگر Games of Thrones در نقش نیولن در این فصل تایید شده است.

حالا به نظر می‌آید یک بازیگر دیگر از GoT ممکن در فصل دوم این سریال حضور داشته باشد. به دلیل حضور ناتالی دورمر در اطراف لوکیشنی که فیلمبرداری The Witcher در حال انجام است، شایعاتی درباره احتمال حضور او در فصل دوم این سریال منتشر شده است. یکی از عوامل سریال هم از طریق شبکه‌های اجتماعی حضور دورمر در سریال را تایید کرده است. البته هنوز حضور او در فصل دوم این سریال رسما تایید نشده است.

ناتالی دورمر با دنیای فانتزی بیگانه نیست، چون قبلا نقش مارجری تایرل را در سریال Games of Thrones و نقش کرسیدا را در سری فیلم‌های Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» بازی کرده است. او به زودی در سریال Penny Dreadful: City of Angels «‌داستان‌های عامه پسند: شهر فرشتگان» اسپین‌آف Penny Dreadful دیده خواهد شد که پخش آن از ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت ۹۹) آغاز می‌شود.

فصل دوم سریال The Witcher سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.