Freeform در حال توسعه‌ی کمدی تازه با خالقان Fresh Off the Boat است

6 March 2020 - 19:30

به دنبال پایان کمدی موقعیت Fresh Off the Boat از شبکه‌ی ABC که ماه گذشته اتفاق افتاد، Variety گزارش می‌دهد که اعضای گروه خالق این سریال پرطرفدار مجموعه‌ی کمدی آسیایی-آمریکایی تازه‌ای با عنوان Asian Descent خواهند ساخت. این اثر از شبکه‌ی Freeform پخش خواهد شد. Fresh Off the Boat با نقش‌آفرینی رندال پارک (Randall Park) و نامزد گلدن گلوب کنستنس وو (Constance Wu) بر اساس زندگی سرآشپز ادی هوانگ (Eddie Huang) است. این کمدی موقعیت از ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برای شش فصل و طی ۱۰۰ قسمت بر روی آنتن رفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Asian Descent کمدی سیاهی خواهد بود که داستان یک نوازنده مشتاق که آرزوها و غرورهای خود را با بازگشت به خانه به همراه والدین مهاجر خود کنار می‌گذارد و به دوستان دبیرستان خود تکیه می‌کند تا فصل بعدی زندگی خود را کشف کند را دنبال خواهد کرد. این مجموعه توسط نویسنده و تهیه‌کننده‌ی Fresh Off the Boat سیندی فنگ (Cindy Fang) نوشته خواهد شد.

ملوین مار (Melvin Mar) و جیم کاسدان (Jake Kasdan) تهیه‌کنندگان اجرایی Fresh Off the Boat، تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را بر عهده خواهند داشت. این سریال توسط Fox 21 Television Studios  تولید خواهد شد.

سیندی فنگ نویسندگی سریال Rush Hour از CBS و سریال‌های Girl Meets World و A.N.T. Farm از Disney Channel را انجام داده است. فنگ در سریال کمدی جدید NBC بانام Young Rock مجددا با ناناجکا خان (Nahnatchka Khan) خالق Fresh Off the Boat همکاری خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.