تاریخ اکران Trolls World Tour تغییر کرد

6 March 2020 - 19:00

انیمیشن Trolls World Tour از Universal Pictures و DreamWorks Animation روز جمعه در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. این تاریخ منطبق بر زمان قبلی اکران فیلم No Time to Die از کمپانی‌های Universal و MGM بود. ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) تاریخ اکران قبلی فیلم Trolls World Tour بود که اکنون به یک هفته جلوتر منتقل‌شده است. با احتساب تاریخ جدید، این اثر به‌جز The Secret Garden از کمپانی StudioCanal تنها فیلمی است که در این بازه‌ی زمانی به اکران بین‌المللی خواهد رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Trolls World Tour به دنبال کردن آنا کندریک (Anna Kendrick) و جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) در قالب شخصیت‌های ملکه پاپی و برانچ ادامه خواهد داد. این دو اکنون در ماجراجویی که آن‌ها را به فراتر از چیزی که می‌شناختند می‌برد، قرار دارند. پاپی (کندریک) و برانج (تیمبرلیک) متوجه شده‌اند که آن‌ها تنها یکی از شش قبیله‌ی ترول پراکنده‌شده در شش سرزمین متفاوت هستند که هرکدامشان به سبک متفاوتی از موسیقی علاقه دارند: فانک، کانتری، تکنو، کلاسیک، پاپ و راک. دنیای آن‌ها قرار است بزرگ‌تر و پرسروصداتر از قبل شود.

یکی از اعضای خانواده سلطنتی هارد-راک، ملکه بارب با صداپیشگی ریچل به لوم (Rachel Bloom) به کمک پدرش شاه ثرش با صداپیشگی آزی آزبورن (Ozzy Osbourne) در تلاش برای نابود کردن همه‌ی سبک‌های دیگر موسیقی است تا تنها سبک راک بر دنیا سلطنت کند. پاپی، برانچ و دوستانشان تنها بخت دنیا هستند تا به تمام سرزمین‌ها بروند و همه را برعلیه بارب با یکدیگر متحد کنند. جیمز کوردن (James Corden)، کارولین هیلت (Caroline Hjelt)، آینو جاوو (Aino Jawo)، ران فانچز (Ron Funches) و کونال نایار (Kunal Nayyar) به ترتیب صداپیشگی بیگی، شنیل، ساتن، کوپر و گای دایمند که همگی از دوستان آن‌ها هستند را برعهده دارند.

ستارگان دیگری که در این عنوان حضور دارند شامل مری جی بلایج (Mary J. Blige)، جورج کلینتون (George Clinton)، اندرسون پاک (Anderson Paak)، کلی کلارکسون (Kelly Clarkson)، سم راکول (Sam Rockwell)، فلولا بورگ (Flula Borg)، جی بالوین (J Balvin)، استر دین (Ester Dean)، آنتونی راموس (Anthony Ramos)، جیمی دورنان (Jamie Dornan)، گوستاوو دودامل (Gustavo Dudamel)، چارلاین یی (Charlyne Yi) و کنان تامپسون (Kenan Thompson) هستند.

والت دورن (Walt Dohrn) که قسمت نخست را به همراه مایک میچل (Mike Mitchell) کارگردانی کرده بود، کارگردانی Trolls World Tour را انجام داده است. قسمت نخست این عنوان موفق به کسب ۳۴۰ میلیون دلار در گیشه‌ی بین‌المللی شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.