پیوستن مورا تیرنی به سریال درام Rust محصول شوتایم

7 March 2020 - 10:30

مورا تیرنی (Maura Tierney) بازیگر سریال The Affair دوباره به شبکه شوتایم برخواهد گشت و این بار نقش زن اصلی سریال درام Rust را در مقابل جف دنیلز (Jeff Daniels) بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال براساس رمان American Rust نوشته فیلیپ مه‌یر (Philipp Meyer) درامی خانوادگی است که رویای آمریکایی را از دیدگاه یک رئیس پلیس در معرض خطر به نام دل هریس (با بازی دنیلز) روایت می‌کند. وقتی پسر زنی که او عاشقش است (با بازی تیرنی) متهم به ارتکاب قتل می‌شود، هریس مجبور می‌شود برای محافظت از او دست به هر کاری بزند.

بیل کمپ (Bill Camp)، دیوید آلوارز (David Alvarez)، الکس نیواستیدر (Alex Neustaedter) و جولیا مایورگا (Julia Mayorga) دیگر بازیگرانی هستند که به این سریال پیوستند. تولید سریال Rust از اواخر ماه مارس آغاز خواهد شد.

تیرنی به تازگی در سریال The Affair دیده شده که پخش فصل پنجم و پایانی آن چند ماه پیش به پایان رسید. تیرنی که برنده گلدن گلوب و امی شده بیشتر برای بازی در سریال ER شناخته می‌شود که در هشت فصل آن حضور داشت. او به تازگی در فیلم The Report «گزارش» همبازی آدام درایور (Adam Driver) و در فیلم Beautiful Boy «پسر زیبا» همبازی استیو کارل (Steve Carrell) و تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.