نخستین تریلر فیلم Silence منتشر شد| حماسی و خیره‌کننده

23 November 2016 - 21:03

فیلم Silence «سکوت» برگرفته از رمانی با همین نام و نوشته شده توسط شوساکو اندو (Shusaky Endo) است که در سال ۱۹۶۶ منتشر شد. بالاخره به تاریخ اکران این فیلم که مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) سال‌هاست که به فکر ساخت آن‌ است، نزدیک شده‌ایم. اکنون نخستین تریلر این فیلم حماسی منتشر شده است. برای مشاهده‌ی این تریلر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

 Silence «سکوت» درباره‌ی دو کشیش یسوعی است که به ژاپن سفر می‌کنند تا مرشد خود را نجات دهند. ایده‌ی ساخت این فیلم، سالیان زیادی است که در ذهن مارتین اسکورسیزی وجود دارد. تقریباً او از اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی یعنی چیزی بیش از ۲۵ سال، به فکر ساخت این فیلم بوده است. در گذشته چند مرتبه اسکورسیزی به شرایط ساخت فیلم نزدیک شد اما در نهایت پروژه به سرانجام نرسید.

بالاخره پس از مدت‌ها، در دو سال پیش کار بر روی ساخت این فیلم آغاز شد. در  Silence «سکوت» ستارگان مشهوری همچون لیام نیسون (Liam Neeson)، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، آدام درایور (Adam Driver) و کیران هایندز (Ciaran Hinds) حضور خواهند داشت. وظیقه ساخت موسیقی این فیلم بر عهده هاوارد شور (Howard Shore) است که سابقه دریافت چند جایزه اسکار را برای موسیقی‌ سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها در کارنامه دارد.

شما می‌توانید تریلر بسیار زیبا و حماسی این فیلم را از پایین مشاهده کنید. این تریلر دارای تم بسیار سنگین، حماسی و مذهبی است که نوید یک فیلم فوق‌العاده دیگر از این کارگردان مطرح هالیوودی را به ما می‌دهد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Silence «سکوت» در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۳ دی ۹۵ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    تریلر خیلى خوبى بود. همه توش خوب بودن و ظاهراً هدف نجات مرشد میست. اینه که چرا مرشد در ملع عام مسیح رو نفى کرده (دیالوگ اول بیشاپ و کشیش ها). احتمالا بهد از Mission (جافى) بهترین فیلم مذهبى با تم میسینورها باشه.

  • Matt Murdock says:

    واو
    فوق العاده بود
    فیلم همه چی تمومی بنظر میرسه