کریستین بیل رسما نقش شرور Thor: Love and Thunder را بازی خواهد کرد

7 March 2020 - 09:00

وقتی به اطلاع شما رساندیم کریستین بیل (Christian Bale) قرار است با فیلم Thor: Love and Thunder «ثور:‌ عشق و تندر» وارد دنیای سینمایی مارول شود، نمی‌دانستیم نقش چه کسی را در این فیلم بازی خواهد کرد. حالا به لطف اشتباهی که تسا تامپسون (Tessa Thompson) طی یک مصاحبه انجام داده می‌دانیم کریستین بیل قطعا نقش شرور فیلم Thor 4 را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تامپسون طی یک مصاحبه این خبر را تایید کرد و گفت فیلمنامه این دنباله مورد انتظار را خوانده است. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) پس از بردن اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، برای کارگردانی این فیلم برگشته که در آن شاهد بازگشت جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش ثور مونث خواهیم بود. پورتمن در Thor: Ragnarok «ثور:‌ رگنراک» حضور نداشت، اما قطعا تحت تاثیر ریبوت این فرنچایز توسط وایتیتی و کریس همسورث (Chris Hemsworth) قرار گرفته و تصمیم گرفته دوباره به دنیای سینمایی مارول برگردد.

هنوز مشخص نیست بیل نقش کدام شخصیت شرور را بازی خواهد کرد. مارول معمولا شخصیت‌های سینمایی خودش را متفاوت از کامیک‌ها به تصویر می‌کشد، پس حتی اگر قرار باشد بیل نقش بتا ری بیل را بازی کند، نباید انتظار داشته باشیم او دقیقا شبیه این شخصیت در کامیک‌ها باشد.

این اولین بار نیست که بیل نقش منفی یک فیلم را بازی می‌کند. او با بازی در نقش قاتل روانی پاتریک بیتمن در فیلم American Psycho «روانی آمریکایی» محصول ۲۰۰۰ به شهرت رسید. او در فیلم‌های Harsh Times «زمان‌های خشن»، The Prestige «پرستیژ»، Hostiles «متخاصمان» و البته Vice «معاون» هم نقش شخصیت‌های منفی را بازی کرده است.

فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.