جسیکا آلبا در مستند Parenting Without Boarders بازی می‌کند

7 March 2020 - 22:30

دیزنی پلاس به مجموعه مستند Parenting Without Borders با بازی و تهیه کنندگب جسیکا آلبا (Jessica Alba) چراغ سبز نشان داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه که قرار است در چندین لوکیشن بین المللی فیلم‌برداری شود، بصورت آنتونی بوردین: بخش‌های ناشناخته برای بچه‌داری توصیف شده است. این برنامه درباره آلبا، بازیگر، تهیه کننده، کار آفرین و مادر سه بچه است که با خانواده‌های سراسر دنیا حرف می‌زند و درباره عقاید و باورهای آن‌ها درباره بچه‌داری و تشکیل خانواده می‌پرسد.

کاترین اوکین (Kathryn O’Kane) تولید کننده مستند Salt, Fat, Acid, Heat شبکه نتفلیکس، کارگردان و شورانر این مستند خواهد بود.

مستند Parenting Without Borders براساس کتابی به همین اسم است. این کتاب سال ۲۰۱۳ توسط کریستین گراس-لو (Christine Gross-Loh) نوشته شده که راه‌های عجیب فرهنگی برای بچه داری در کشورهایی همچون فنلاند، سوئد، آلمان، فرانسه، ژاپن، چین، ایتالیا و … را نشان می‌دهد و نگاهی بر استراتژی‌هایی دارد که برای بچه‌ها بهتر است.

آلبا تهیه کننده اجرایی کار به همراه اندرو فراید (Andrew Fried) و دین لیلگارد (Dane Lillegard) از Boardwalk Pictures، جیمی پاتریکوف (Jamie Patricof) از Hunting Lane، داگ بانکر (Doug Banker) از Five All In The Fifth و ترور انگلسون (Trevor Engelson) از Underground است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.