اولین تصویر از فیلم Red Notice منتشر شد

9 March 2020 - 12:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) پستی از پشت‌صحنه‌ی فیلم اکشن کمدی پیشِ روی Netflix بانام Red Notice را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که اولین تصویر از ظاهر شخصیت او در این اثر که یک مأمور پلیس بین‌الملل است را به نمایش می‌گذارد. پیش‌تر گزارش‌شده بود که نتفلیکس در حال جست‌وجو برای یافتن مکان دیگر برای فیلم‌برداری این عنوان همزمان با شیوع کوید-۱۹ (ویروس کرونا) در ایتالیا جایی که سابقاً فیلم در آن تولید می‌شد است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Red Notice اکشن-کمدی سرقت مهیجی با بازی دواین جانسون، گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) توصیف‌شده است که داستانش در کشورهای مختلفی جریان دارد. جانسون مأمور اینترپلی است که به دنبال تحت تعقیب‌ترین سارق آثار هنری در دنیا می‌گردد. نام فیلم ” اعلامیه سرخ” به برخی از جدی‌ترین پرونده‌ها و اعلامیه‌های در اولویت بالا قرارگرفته‌ی پلیس بین‌الملل در خصوص دستگیری مجرمان اشاره دارد. گدوت نقش سارق بزرگ آثار هنری را در کنار رینولدز در نقش بزرگ‌ترین کلاه‌بردار دنیا به تصویر می‌کشد.

راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) که با جانسون در فیلم‌های Central Intelligence و Skyscraper همکاری کرده بود، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. سال گذشته، نتفلیکس حق پخش این فیلم را در رقابتی با Universal Pictures به‌دست آورد.

Red Notice توسط گروه تهیه‌کننده‌ی Skyscraper شامل بو فلین (Beau Flynn)، جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هایرام (Hiram Garcia) گارسیا تهیه می‌شود. تربر و وندی جیکوبسن (Wendy Jacobson) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.