ایوا دوورنی مجموعه انیمیشنی Wings of Fire را توسعه خواهد داد

9 March 2020 - 16:00

به گزارش Collider، ایوا دوورنی (Ava DuVernay) درحال‌توسعه‌ی مجموعه‌ای بر اساس رمان فانتزی Wings of Fire برای Warner Bros. Television است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه رمان‌ها به قلم توی تی. سادرلند (Tui T. Sutherland) موفق شد تا چندین بار به رتبه‌ی یک لیست پرفروش‌ترین آثار New York Times و USA Today راه پیدا کند. این کتاب‌ها، ماجراجویی حماسی در دنیایی که اژدهایان در ۱۰ قبیله و در سرتاسر دو قاره بر آن حکمرانی می‌کنند، توصیف‌شده‌اند و به کاوش جنگ‌ها، دوستی‌های ماندگار و سفرهایی حماسی که در طول نسل‌ها از شخصیت‌های اعجاب‌انگیز اژدها به وقوع پیوسته است، می‌پردازد.

شورانر یا شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی این مجموعه هنوز مشخص نیست اما با توجه به اهداف Warner Bros. در پی گسترش سرویس استریم تازه‌ی خود یعنی HBO Max احتمال پخش آن از این شبکه وجود دارد. دوورنی همچنین درحال‌توسعه‌ی اقتباسی از کامیک تحسین‌شده‌ی شرکت ورتیگو (از زیرمجموعه‌های DC) بانام DMZ برای این پلتفرم است.

علاوه بر DMZ، این نویسنده/کارگردان نامزد اسکار در حال کار بر روی پروژه‌ی اقتباس از New Gods برای وارنر برای دنیای سینمایی گستره‌ی دی‌سی به‌اختصار DCEU است. او به همراه نویسنده‌ی تحسین‌شده‌ی دنیای داستان‌های مصور تام کینگ (Tom King) نویسندگی آن را نیز انجام خواهد داد. او اخیراً قرارداد دیگری را نیز با Amazon برای توسعه‌ی سریالی علمی-تخیلی بر اساس رمان Dawn به قلم اکتاویا باتلر (Octavia E. Butler) منتشرشده در سال ۱۹۸۷ به همراه ویکتوریا ماهونی (Victoria Mahoney) به امضا رساند.

دوورنی با مجموعه‌ی درام تحسین‌شده‌ی Queen Sugar که اکنون نیز در حال کار بر روی فصل پنجمش است، به شهرت رسید. او همچنین بر روی درام زندگی‌نامه‌ای When They See Us شبکه‌ی Netflix نیز کارکرده است که برای او ۱۱ نامزدی امی را به ارمغان آورد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.