تریلر جدید مینی سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن منتشر شد

9 March 2020 - 20:30

شبکه HBO تریلر جدیدی از مینی سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و هیو گرانت (Hugh Grant) منتشر کرده که از ۱۰ مه (۲۲ اردیبهشت) روی آنتن این شبکه می‌رود. این مینی سریال کاری از دیوید ای کلی (David E. Kelley) و به کارگردانی سوزان بیر (Susanne Bier) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مینی سریال ۶ قسمتی براساس کتاب You Should Have Known نوشته جین هانف کورلیتز (Jean Hanff Korelitz) است. داستان سریال درباره گریس ساکس است که همانطور که همیشه می‌خواسته زندگی می‌کند. او درمان‌گر موفقی است و همسر مهربان و پسر جوانی دارد که به مدرسه غیر انتفاعی در نیویورک می‌رود. یک شبه اتفاق عجیبی در زندگی او می‌افتد: یک مرگ وحشتناک، گمشدن همسرش و کشف حقایق وحشتناک. او که درگیر این فاجعه شده باید تلاش کند زندگی خود و پسرش را نجات دهد و از دل زندگی قبلی، زندگی جدیدی بسازد.

دونالد سوثرلند (Donald Sutherland)، ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، اسماعیل کروز کورداوا (Ismael Cruz Cordova)، ماتیلدا دو انگلیس (Matilda De Angelis) در نقش النا آلوز، لی‌لی ریب (Lily Rabe)، نوما دامزدنی (Noma Dumezweni) و سوفی گرابل (Sofie Grabøl) دیگر بازیگران سریال هستند.

کلی این سریال را تولید و نوشته و شورانر آن نیز هست، در حالیکه بیر کارگردانی آن را برعهده دارد. این دو به همراه کیدمن و پر ساری از Blossom Films، برونا پاپاندرا (Bruna Papandrea) از Made Up Stories، استفن گارت (Stephen Garrett) و سلیا کاتاس (Celia Costas) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.