آینده شخصیت Colin Farrell در سری فیلم‌های Fantastic Beasts چه خواهد بود؟

23 November 2016 - 21:00

براساس اعداد و ارقام منتشر شده، استودیوی بردران وارنر بار دیگر توانست به طور موفقیت‌آمیز مخاطبان را وارد دنیای جادوگری کند. Fantastic Beasts and Where to Find Them موفق شد در آخر هفته اول اکران خود ۷۵ میلیون دلار بفروشد و به دنبال آن نیز نظر مثبت اکثر منتقدان را جلب کند که این موضوع می‌تواند استودیو را به فرنچایز جدید خود امیدوار کند. با قرار گرفتن نیوت اسکمندر و هیولاهایش در راس اکثر سکانس‌های فیلم، کالین فرل (Colin Farrell) و شخصیت مرموزش پرسیوال گریوز، داستان ثانویه فیلم را روایت کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

کاراکتر فرل در فیلم، نقشی مهم در جستجوی Obscurus داشت که او را در تماس با شخصیت مرموز ازرا میلر (Ezra Miller)، کردنس قرار می‌داد. آنطور که مشخص شد، هر دو کاراکتر در حساس‌ترین لحظات فیلم نقش داشتند، که یکی از آنها مربوط به معرفی شخصیت گریندل‌والد با بازی جانی دپ (Johnny Depp) بود. می‌دانیم که جانی دپ و کاراکتر او در این فیلم، نقشی حیاتی در آینده این فرنچایز خواهند داشت؛ حال سوال این‌جا است که آیا فرل نیز در این آینده تاثیر خواهد گذاشت؟

تهیه‌کننده فیلم دیوید هیمن (David Heyman) در گفتگو با Snitch Seeker در مورد هدف حضور شخصیت «گریوز» در فیلم صحبت کرد و این هدف را به پایان رسیده دانست. البته توضیح او در مورد ارتباط گریندل‌والد با گریوز راه را برای بازگشت فرل باز گذاشت ولی به احتمال زیاد فاصله زیادی با این اتفاق داریم. او در ادامه گفت:

هیچ تصمیم مبنی بر بازگشت فرل به دنباله فیلم اتخاذ نشده‌است.

شاید این تصمیم چندان مورد پسند طرفداران فرل نباشد ولی به هر حال باید به خاطر داشت که بسیاری از بازیگران در سری فیلم‌های هری پاتر حضوری کوتاه داشتند که باعث شد نقش آنها بیش از پیش در یادها بماند. شاید این تصمیم بهترین تصمیم ممکن باشد. به هر حال با توجه به تغییر داستان کلی فیلم و حرکت آن به سمت نمایش رابطه دامبلدورِ جوان و گریندل‌والد، فضای کمی برای به حضور شخصیت‌هایی مثل گریوز وجود دارد. ولی بازهم با توجه به وجود چهار فیلمِ دیگر، شاید فضا برای دیدار دوباره با فرل در این فرنچایز وجود داشته‌باشد.

Fantastic Beasts 2 در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.