بخش زیادی از فصل چهارم Stranger Things در نیومکزیکو فیلمبرداری می‌شود

10 March 2020 - 13:30

فصل چهارم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» از هاوکینز ایندیانا به جای دیگری منتقل شد. نتفلیکس در تیزری که تمدید این سریال محبوب برای فصل چهارم را تایید کرد همچنین به تغییر لوکیشن آن اشاره داشت. حالا پتی ویتچر (Patty Whitcher) معاون بخش تولید محتوای نتفلیکس اعلام کرده بخش زیادی از فصل چهارم Stranger Things در نیومکزیکو فیلمبرداری می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تغییر لوکیشن به چند دلیل منطقی است. اول اینکه در پایان فصل سوم Stranger Things پس از ناپدید شدن هاپر (با بازی دیوید هاربر (David Harbour)) شاهد نقل مکان خانواده بایرز و الون (با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)) به خارج از هاوکینز بودیم. حالا مشخص شده هاپر زنده است و در روسیه به سر می‌برد. دلیل دیگر اینکه نتفلیکس به تازگی استودیو آلباکرکی را خریداری کرده که قرار است در آن اولین قطب تولیدی خودش را افتتاح کند. پس فیلمبرداری در نیومکزیکو قطعا برای نتفلیکس هزینه کمتری نسبت به فیلمبرداری در یک استودیو در آتلانتا جورجیا دارد که سه فصل قبلی در آن تولید شدند.

تولید فصل چهارم Stranger Things در لیتوانی آغاز شد که قرار است جایگزینی برای روسیه باشد. هنوز مشخص نیست چه مقدار از فیلمبرداری در آتلانتا و چه مقدار در نیومکزیکو انجام خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.