بلوم‌هاوس قصد دارد فیلم ترسناک Halloween Horror Nights را بسازد

10 March 2020 - 18:00

جیسون بلوم (Jason Blum) رئیس استودیوی بلوم‌هاوس طی یک مصاحبه با کولایدر از تمایل خودش برای ساخت فیلمی ترسناک با الهام از Halloween Horror Nights «شب‌های وحشت هالووین» استودیوی یونیورسال صحبت کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وقتی از بلوم پرسیده شد آیا احتمال ساخت فیلم Halloween Horror Nights وجود دارد، او در پاسخ گفت:

بله قطعا! ما درباره این موضوع صحبت کردیم. هنوز به نتیجه قابل قبولی نرسیدیم، اما قطعا فیلم Halloween Horror Nights رو می‌سازیم.

بلوم‌هاوس طی این سال‌ها مشارکت زیادی در مراسم شب‌های وحشت هالووین داشته و بلوم از احتمال اضافه شدن تم فیلم جدیدش یعنی The Hunt «شکار» به این مراسم خیلی خوشحال است.

مراسم شب‌های وحشت هالووین در سالگرد ۳۰ام تاسیس خودش، داستان‌هایی از موفق‌ترین خالقان ژانر وحشت را روایت می‌کند. مراسم امسال بین ۱۰ سپتامبر تا ۱ نوامبر ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

شب‌های وحشت هالووین بهترین مراسم هالووینی دنیاست، جایی که مهمانان از سراسر دنیا به قربانیان فیلم ترسناک مخصوص خودشان تبدیل می‌شوند. هزارتوهای ساخته شده از روی فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک و داستان‌های ترسناک اریجینال هر فصل به این مراسم اضافه می‌شوند. خیابان‌های هر پارک تفریحی به مناطق ترسناکی تبدیل می‌شوند، جایی که بازیگران وحشتناک از هر گوشه تاریکی شما را می‌ترسانند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.