سریال Impulse پس از دو فصل کنسل شد

11 March 2020 - 15:00

شبکه YouTube تصمیم گرفته تا با یکی از سه سریال باقی‌مانده خود یعنی سریال هیجان انگیز و ابر قهرمانی “ضربه” (Impulse)، قطع همکاری کرده و پس از پخش دو فصل آن را کنسل کند. این تصمیم پنج ماه پس از انتشار فصل دوم در ماه اکتبر گرفته شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال در جولای ۲۰۱۸ و قبل از تغییر استراتژیک YouTube برای فصل دوم تمدید شد. پس از این تغییر تمامی سریال‌های این شبکه به جز “کبرا کای” (Cobra Kai) و “لیزا در تقاضا” (Liza on Demand) با بازی لیزا کوشی (Liza Koshy) کنسل شده‌اند. سریال “کبرا کای” سومین فصل خود در YouTube را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد آینده خوبی داشته باشد.

در این سریال مدی هیسون (Maddie Hasson) در نقش هنریتا کول به ایفای نقش می‌پردازد. هنری یک دختر ۱۶ ساله سرکش که همیشه برای فرار از شهر کوچک دلهره آورش برنامه‌ریزی می‌کند و همیشه متفاوت از همسالانش بوده است. در طی یک حادثه خطرناک، هنری کشف می‌کند که توانایی فوق العاده‌ای برای انتقال هوایی دارد، و قدرت تازه او اعتقاد هنری را مبنی بر اینکه او واقعاً با همه افراد متفاوت بوده تأیید می‌کند، اما اکنون این موضوع او را به کانون کسانی می خواهند او را کنترل کنند تبدیل شده است.

میسی پایل (Missi Pyle)، سارا دیجاردینس (Sarah Desjardins)، انوکا اوکوما (Enuka Okuma) و کریگ آرنولد (Craig Arnold) دیگر ستارگان سریال هستند. داگ لیمن (Doug Liman)، دیوید بارتیس (David Bartis) و جین کلاین (Gene Klein) در کنار لورن لافلنک (Lauren LeFranc)، شورانر سریال، تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

لافلنک به همراه تشکر از بازیگران سریال، خدمه و طرفداران نوشت:

چالش‌هایی در مورد حضور در یک استریمر جدید و نسبتاً ناشناخته وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه چشم‌انداز تلویزیون کاملا متفاوت است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.